اگر فکر می‌کنید پرسپولیس از بارسا و رئال چیزی کم ندارد به تیم‌های پایه باشگاه یک سر بزنید!

جعفر کاشانی دیپلمات و کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی و رییس این سال های هیات مدیره پرسپولیس یک جمله معروف دارد: پرسپولیس باید باشگاه شود و این آرزوی من است. کاشانی گاها هم می گوید: پرسپولیس هنوز تیم است و باشگاه نشده.

تا کنون نشده خبرنگاری با جعفر کاشانی مصاحبه کند و او این جملات را نگوید. اتفاقا کاشانی می گوید :من هیچ گاه از تکرار این حمله خسته نمی شوم و آنقدر می گویم ته همه تلاش کنند پرسپولیس تبدیل به یک باشگاه واقعی و برخوردار از همه  مشخصات یک باشگاه شود.

کاشانی اما  حالا  اظهارنظری عجیب داشته که اگر می گفتند چه کسی ممکن است آن را بیان کرده باشد شما نام دهها مدیر را بیان می کردید به جز کاشانی کاشانی که آرزو و آمال خود را در تبدیل شدن تیم پرسپولیس به باشگاهی  واقعی می داند.

بله، این جعفر کاشانی است که گفته که "مگر ما چه چیزمان از رئال مادرید و بارسلونا کمتر است، ما همه چیز داریم و از این باشگاه‌ها هم چیزی کم نداریم، فقط باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و هدفمند کار را پیش ببریم."

آقای کاشانی؛ واقعا خودتان این  حرف ها را زده اید؟  یعنی واقعا الان می شود بگوییم که شما و ما و همه اهالی فوتبال به  آرزوی خود رسیده و تیم های فوتبال ما که طبق گفته خودتان بدرستی یک تیم هستند و نه باشگاه تبدیل به باشگاهی شدند که حتی چیزی از بارسا و رئال هم کم ندارند؟

یعنی خصوصی سازی، برخورداری از استادیوم اختصاصی، توان بلیط فروشی و اسپانسر مستقل و نه مشترک، حق پخش، موزه، تیم های پایه و آکادمی مدرن، احترام به پیشکسوت و هواداران و ارایه امکانات ویژه به آنها و دیگر ساختار سازی هایی که در آرمان های شما برای تبدیل شدن تیم پرسپولیس جایگاهی  ویژه دارند همه و همه شان الان تحقق یافته تا جایی که چیزی کمتر از بارسا و رئال هم ندارید؟

آقای کاشانی؛ می دانیم که می دانید میان ماه من و شما و سرخابی ها و دیگر تیم های ایرانی و  ماه گردون اسپانیایی ها فاصله از زمین تا آسمان است اما خب به بهانه همین حرف ها بی آنکه درباره لاماسیا و.... حرفی بزنیم. بد هم نیست شمایی که می گویید پرسپولیس تان چیزی کم از بارسا و رئال ندارد یک سری هم به تیم های پایه تان بزنید.

تمرین و بازی در زمین چمن مصنوعی تکه و پاره شده ورزشگاه شهید اسماعیلی و نه چمن مصنوعی منحصر در دست پیمانکاران درفشی فر، عدم پرداخت قراردادهای سی تا پنجاه میلیونی مربیان تیم های پایه پرسپولیس در شرایطی که اخبار  پرداخت حتی آپشن های قرارداد مازادهای تان و پاداش چند صد میلیون تومانی به برخی معاونین و مدیران و خلاصه افزایش دو برابری سقف قراردادها در پرسپولیس برای حل بحران های نقل و انتقالاتی گوشه ای از خبرهایی است که هوش از سرمان می برد، درست مثل اظهار نظر شما که گفته آید پرسپولیس چه کم از بارسا و رئال دارد؟

البته که منظورتان این بخش از مصاحبه بوده "بالاخره پرسپولیس یک باشگاه قدیمی و پرطرفدار است که جایگاهش را یک شبه به دست نیاورده" اما خب، گاهی برخی حرف ها از جمله قیاس پرسپولیس با بارسا و رئال خود تلنگری است برای این که از خواب بیدار شویم و با واقعیت ها زندگی کنیم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1284609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =