دریاچه لزور، معجزه چشمه بخش ارجمند در روستای لزور

در فاصله ۱۶۵ کیلومتری شمال شرقی تهران در میان رشته‌کوه‌های البرز، شما یکی از مرتفع‌ترین قله‌های این رشته کوه را خواهید دید. پشت این قله‌ی بلند، معجزه‌ای در انتظار شما است که دیدن آن از ارتفاع ۳۹۸۰ متری، حسی سراسر از لذت را به شما تزریق می‌کند.

برای دیدن این معجزه سیاه یا به قولی دریاچه لزور (به این دریاچه معجزه چشمه یا دریاچه سیاه رود نیز گفته می‌شود) بهترین مسیر از سمت روستای لزور است که با عبور از کنار طبیعت بکر روستا، لذت حضور در این جاذبه طبیعی را دو چندان خواهد کرد .در حدود ۱۵۰ متر بالاتر از این دریاچه، می توانید به سرویس بهداشتی، کلبه و چشمه دسترسی داشته باشید. دشت معجزه چشمه نیز، چشمه های آب متعددی دارد که در مسیر صعود به قله می توانید از تماشای آن ها و آب گوارایشان لذت ببرید.

از طریق جاده تهران- فیروزکوه، پس از خروجی روستای هرانده، وارده جاده هراز به فیروزکوه بشوید و به سمت ارجمند بروید و از آنجا به راحتی می توانید روستای لزور را پیدا کنید. بعد از رد شدن از روستا شما باید مسافتی خاکی را طی کنید، مسافتی با سربالایی های بسیار تند و همچنین سراشیبی‌هایی به همین منوال، دیدن مناظر اطراف حسی فوق العاده را در شما زنده خواهد کرد. دیدن چراگاه‌هایی بسیار و وجود محسوس کندوهای عسلی که کم هم نیستند.

منبع : لست سکند

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    0 0
    مرحبا خداقوت خدایا باتمام وجود از تو سپاسگزارم که چنین فوت وقدرتی را به سربازان گمنام ما دادی