انتخابات اسفندماه ۹۸ را با رعایت اصل بی‌طرفی، تسهیل‌گری و رعایت مر قانون برگزار می‌کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه باید با انجام دقیق مسئولیت ها و تکالیف از شرافت خود دفاع کنیم، گفت: ما در مقابل جان و مال مردم مسئول هستیم بنابراین با برنامه ریزی درست باید بر مشکلات و حوادث احتمالی فائق آییم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در جلسه شورای معاونین که روز شنبه برگزار شد، با تاکید بر ضرورت افزایش تعامل و هم افزایی مدیران و معاونان استانداری با سازمان مدیریت برنامه استان، افزود: باید طی همراهی متقابل نسب به برنامه ریزی در جهت بهره برداری مطلوب از اعتبارات و بودجه استان اقدام شود.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی لزوم صرفه جویی در هزینه ها بیش از پیش محسوس است و باید مسئولان طبق دستورالعمل های مدون و ابلاغی ملی و رویکردهای استانی متناسب با این امر به مدیریت اعتبارات بپردازند.
شهبازی با بیان اینکه قانون فصل الخطاب است، گفت: نباید از حدود قانون عدول کرد از سوی دیگر نیز در استان البرز براساس قوانین برنامه و بودجه کشور، اعتبارات با اولویت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار برای رونق تولید و به تبع آن اقتصاد و تکمیل پروژه های نیمه کاره با پیشرفت بالای ۹۰ درصد صرف می شود.
وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در استان می توان به فراخور مناطق مختلف از ظرفیت های موجود در جهت رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بهره برد.
استاندار البرز به اهمیت جایگاه بازرسی در استان اشاره کرد و گفت: زیر مجموعه این اداره باید افرادی متخصص، مجرب، کاردان و ماهر باشند که برای سیستم هزینه و زحمت ایجاد نکنند از این رو برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان این حوزه مورد تاکید است.
وی تقویت روحیه پاسخگویی مدیران استان را ضروری دانست و افزود: تمامی دستگاه ها باید تسریع در پاسخگویی به مکاتبات را به جد در دستور کار قرار دهند چراکه هر گونه کوتاهی و تعلل در این امر منجر به نارضایتی مردم می شود.
شهبازی اضافه کرد: روند رسیدگی به امور مردم در دستگاه های اجرایی استان، رصد می شود از این رو هر گونه اهمال و سهل انگاری با برخورد جدی مواجه خواهد شد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تمامی هم و غم ما برگزاری انتخاباتی امن و پرشور همراه با آرامش است و با تمام قوا نقش تسهیل گری خود را بعنوان نماینده دولت در البرز برای ایجاد بستری جهت فعالیت تمامی کاندیداهای قانونی ایفا می کنیم و اقبال مردم هر چه باشد ما بیطرفانه تمکین می کنیم.
استاندار البرز افزود: باید زیرساخت های لازم را نیز بلحاظ سخت افزاری برای برگزاری انتخابات اسفندماه ۹۸ در البرز مهیا کنیم.
وی اقدامات پیشگیرانه برای مهار سیلاب های ناشی از بارندگی های احتمالی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: فروردین امسال با مدیریتی که از چند ماه قبل صورت گرفت علی رغم شدت بارش ها به لطف خدا با حادثه جدی مواجه نشدیم بنابراین باید از اکنون نیز تمهیدات لازم را برای آینده داشته باشیم.
شهبازی با اشاره به اینکه باید با انجام دقیق مسئولیت ها و تکالیف از شرافت خود دفاع کنیم، گفت: ما در مقابل جان و مال مردم مسئول هستیم بنابراین با برنامه ریزی درست باید بر مشکلات و حوادث احتمالی فائق آییم.
وی به ضرورت حضور میدانی مدیران در مناطق مختلف استان و دیدار چهره به چهره با مردم اشاره کرد و افزود: سکونت مدیران در محل مسئولیت خود تاثیر بسزایی در کیفیت خدمتگزاری آنها دارد از این رو باید این امر مهم همانطور که بارها اشاره شده، اجرایی شود.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای برگزاری هفته دولت با اهتمام ویژه ای برنامه ریزی می کنیم تا به نحو مطلوب دستاوردهای دولت و نظام را منعکس کرده و در راستای تقویت امید و نشاط در استان تدابیر لازم بواسطه بهره برداری از پروژه ها و طرح ها به این مناسبت در دستور کار است.
وی گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مسئولیت برنامه ریزی برای این ایام مبارک را بر عهده دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1288270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =