۹۰ درصد مشترکان برق آذربایجان‌غربی با ثبت شماره خود، اقدام به حذف قبوض کاغذی کردند

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت شماره بیش از ۹۰ درصد مشترکان برق استان از ارسال قبوض برق این مشترکان بصورت پیامک یا از طریق اپلیکیشن خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو در جمع خبرنگاران گفت: امسال با همراهی هموطنان هیچ خاموشی بدلیل کمبود بار و تولید در زمان پیک رخ نداد که در این خصوص باید از همه تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: در هفته دولت امسال، ۱۲۹ پروژه برق‌رسانی افتتاح خواهدشد که از این تعداد، با اجرای پروژه‌های برق‌رسانی به ۹ روستای مرزی بدون برق، خانوارهای روستایی آنها از نعمت برق بهره‌مند خواهندشد و تا پایان امسال نیز ۹ روستای دیگر به شبکه برق متصل خواهندشد.
وی ادامه‌داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تنها ۹ روستای دیگر که بدون ساکنین دائمی هستند به شبکه برق متصل نیستند که اگر ساکنین آن روستاها خواستار بازگشت به روستایشان باشند، شرکت برق عملیات اتصال آنها به شبکه برق کشور را اجرا خواهدکرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی اظهار کرد: روشنایی جاده شهیدکلانتری بطول ۲۲ کیلومتر جزو وظایف شرکت برق نبود ولی با تامین اعتبار به شرکت برق، تاکنون یک میلیارد و ۳۱۵میلیون تومان تامین اعتبار شد و تا این لحظه ۸ کیلومتر اجرا و ۱۴ کیلومتر نیز در حال اجراست ضمن اینکه عملیات اجرایی ۱۸ کیلومتر خط تامین برق نیز اتمام یافته است.

حسن‌بکلو گفت: در هفته دولت پروژه اجرای ۹۱‌کیلومتر خط ۲۱ ولت، ۱۱۴ پست برق و ۷۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف نیز افتتاح خواهدشد تا کیفیت برق‌رسانی و خدمات رسانی بهبودیابد.

وی افزود: امسال پروژه اصلاح ۲۵۰ کیلومتر شبکه برق شهری را در برنامه داشتیم و تلاشمان پایان این پروژه تا پایان سال است.

وی در مورد حذف قبوض کاغذی نیز گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۲۵۷هزار و ۵۰۹ مشترک برق در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۲۳هزار و ۹۴۴ مشترک روستایی است و بطور متوسط یک یا دو ماه یکبار به آنها قبض برق صادر و ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی ادامه دارد: بطور میانگین سالیانه ۴میلیون برگ آ۴ فقط در آذربایجان‌غربی بابت قبوض، اخطارها و ... چاپ و ارسال می‌شود و در راستای حذف قبوض کاغذی ا این لحظه ۹۰ درصد مشترکان شماره موبایل خود را در سامانه‌های ما ثبت کرده‌اند و از مردادماه قبوض را بصورت پیامک برای آنها ارسال می‌کنیم و از بقیه مشترکان درخواست داریم برای حذف قبوض کاغذی ، شماره‌های خود را اعلام کنند.

حسن‌بکلو گفت: مشترکان با سامانه شرکت برق امکان دسترسی به ۲۸ سرویس و خدمت این شرکت بصورت تمام الکترونیک بهره‌مند می‌شوند.

حسن‌بکلو در مورد ارز دیجیتال نیز گفت: امسال ۳۷ نقطه در استان که اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کردند کشف و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =