مهر نوشت :

کتاب 27 جلدی «فرهنگ قرآن» نوشته آیت الله هاشمی رفسنجانی به همت انتشارات بوستان کتاب در نمایشگاه کتاب قم عرضه می‌شود.

صفی الله قراگوزلو در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب قم با اشاره به تعداد کتاب‌های عرضه شده توسط بوستان کتاب در نمایشگاه کتاب قم خاطرنشان کرد: بوستان کتاب قم با بیش از سه هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت کرده که 100 عنوان کتاب چاپ اول است.

وی در ادامه با بیان اینکه کتاب‌های بوستان کتاب در حوزه دین ارائه شده است، ابراز داشت: فرهنگ قرآن نوشته آیت الله هاشمی رفسنجانی آخرین چاپی است که به نمایشگاه کتاب امسال رسیده است.

قراگوزلو ادامه داد: این کتاب در کل 27 جلد است که شش جلد باقی مانده آن همزمان با 22 بهمن در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود.

مسئول غرفه بوستان کتاب در ادامه با تاکید بر افتخارات این انتشارات اظهار داشت: انتشارات بوستان کتاب قم 28 نوبت به عنوان ناشر برگزیده کشور انتخاب و به عنوان پرافتخار‌ترین ناشر کشور معرفی شده است که 292 اثر برگزیده در جشنواره‌های مختلف داشته و بیش از 4هزار عنوان کتاب تاکنون برای سه گروه مخاطب منتشر کرده است.

وی همچنین از راه اندازی شعبه‌های مختلف فروشگاهی در سایر استان‌ها خبر داد و گفت: تعداد شش فروشگاه در استان‌های اصفهان، مشهد و تهران دایر و فروشگاهی نیز در قم مختص جوانان راه اندازی شده است.

قراگوزلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری نمایشگاه کتاب استانی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ کتابخوانی دارد و کل آثار چاپ شده در دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد و مخاطب از نزدیک کتاب‌ها را بررسی می‌کند.

 /62

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =