مراسم تودیع وزیر سابق راه و ترابری و معارفه سرپرست این وزارتخانه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد تا بار دیگر یک خداحافظی پر سر و صدا از کابینه وزرای دولت به پایان رسیده باشد.

به گزارش خبرآنلاین در این نشست رحیمی، معاون اول رییس جمهوری اگر چه در نقد نمایندگان مجلسی که خواهان استیضاح وزیر راه و ترابری بودند سخن سرایی کرد اما هرگز به طور مستقیم نامی از آنها نبرد.

او چهره شناخته شده مجلس را که خواهان استیضاح وزیر راه و ترابری بود اینگونه مورد خطاب قرار داد: « تعداد اندکی به دنبال عیب های آقای بهبهانی بودند و فعالیت های بهبهانی را ندیدند. اگر هم دیدند بر اساس بغضی که داشتند چشم پوشی کردندو به درزی رسیدند که مربوط به انقباض و انبساط بود نه ترک. »

معاون اول ریی جمهوری ادامه داد: « طبیعی است فردی که با معدل 11 و با تغییر رشته متعدد و به مدد دیگران به جای رسیده است اینگونه اظهار نظر کند. »

رحیمی عنوان کرد جای تردید نیست اکثریت مجلس خواهان ماندگاری بهبهانی در وزارت راه و ترابری بودند: « جای تردید نیست که اکثریت مجلس خواهان ماندگاری آقای بهبهانی  در وزارت راه و ترابری بودند و هستند. دولت خودش را موظف به تبعیت از آن چیزی می داند که شکل گرفت اما هنوز اعتقاد داریم شرایط استیضاح محقق نشده بود. »

او در بخش دیگری از گفته های خود به این شکل نماینده شناخته شده دیگری را مورد خطاب قرار داد: « کسی که تورم هدفمند سازی یارانه ها را پیش از اجرای طرح 50 تا 60 درصد عنوان کرده بود و پس از اجرای طرح این موضوع محقق نشد به هر اندازه نا استاد است بهبهانی استاد است.  »

گفتنی است در این مراسم حمید بهبهانی وزیر سابق راه و ترابری ضمن عذر خواهی از نمایندگان مجلس به دلیل عدم حضور در جلسه استیضاح گفت: « من به نمایندگان مجلس بی اعتنا نیستم و تمامی آنها بر روی چشم و قلب و در قلب من هستند. »

/36

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    0 0
    دكتر!!!!شما ديگه چرا؟!
  • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    0 0
    " فردی که با معدل 11 و با تغییر رشته متعدد و به مدد دیگران به جای رسیده است اینگونه اظهار نظر کند" عجب! بهتره قوه قضاییه به این صحبت جناب رحیمی توجه کنه و اقدامات قانونی رو انجام بده تا دیگه کسی نتونه به سادگی به یک نماینده تهمت بزنه. واقعا جای تاسف!
  • بنده خدا IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    0 0
    بنده ی خدا اگر همون توکلی نبود که به تک تک بخش های این قانون این جمله رو اضافه کنه که باید این کار پنج ساله صورت بگیره شما که یک شبه قیمت ها رو اندازه 5 سال گرون می کردید و تورم همون 50 درصد میشد! همون چهار تا پنج تا "حداکثری" که از قانون حذف شد باعث شد این برنامه 5 ساله اجرا بشه وگرنه الان وضع این نبود... شما انگار یادت رفته همون سال اول و دوم وقتی دولت اون بودجه عمرانی سنگین رو به صحن مجلس آورد شما حرف توکلی رو گوش نکردید و دیدی که تورم تا 28 درصد هم پیش رفت!
  • بدون نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    0 0
    آقای رحیمی گفتند که اکثریت نمایندگان خواهان ابقاء آقای بهبهانی بودند!!!! به راستی اگر چنین بود پس این رأی منفی به وزیر راه از کجا آمدة ؟ نکند منظورشان این است خدای ناکرده در انتخابات داخلی مجلس هم تخلف وجود دارد ؟ واقعا جای بسی تأسف است برای معاون رئیس جمهور که نسنجیده حرف میزنند و با گفتار عجیب خود نمایندگان ملت را تخطئه میکنند و واقعا برای نمایندگان هم متأسفم که با ایشان و ریس دولت بخاطر انتخاب چنین افرادی برخورد نمیکنند
  • شهروند IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    0 0
    دکتر بهبهانی انسان شریف و وارسته و باسوادی است اما به نظر من مدیریت ایشان به اندازه درجه علمیشان نبود. ضمناً درست نیست آقای رحیمی راجع به منتخبان مردم اینطور صحبت کنند
  • بنده خدا IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    0 0
    رحيمي معدل خود ت چنده بوده؟