۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
دستگیری سارقان خودرو در البرز

جماران نوشت: سردار سید جعفر حسینی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران کلانتری ۱۴ ابریشم شهرستان ساوجبلاغ در حال گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و با استعلام دستور توقف آن را صادر کردند.

راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرده و ماموران برای توقف با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک ۳ تیر هوایی کردند که راننده همچنان بدون توجه به این موارد به مسیر خود ادامه داد.
ماموران با توجه به رانندگی خطرناک خودرو توسط متهمان با رعایت قانون به کارگیری سلاح ۱۳ تیر به سمت لاستیک های خودرو شلیک کردند که هر ۲ چرخ خودرو پنچر شده و متهمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
 متهمان که یکی ساکن کرج بوده و دیگری از شهرهای شمالی کشور برای مهمانی به منزل متهم اول آمده بود، ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجه با مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده وبه ۱۵ فقره سرقت خودرو اقرار کردند.
سردار حسینی افزود: سارقان  در ساعات خلوت ظهر و شب با انتخاب خودرو های پراید مدل پایین با دیلم کردن درب راننده در را باز کرده و پس از سرقت لوازم خودرو، آن را در بیابان رها می کردند.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات پیشگیری از سرقت و مجهز کردن خودرو خود به لوازم بازدارنده، پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =