اعضای تیم‌ملی والیبال برای صعود به المپیک یکدل و هم‌قسم‌اند

عبادی‌پور لژیونر ارومیه‌ای والیبال ایران با قدردانی از حمایت هواداران این رشته به مردم قول داد که بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم‌ملی تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی و صعود به المپیک به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، میلاد عبادی‌پور که بعد از قهرمانی با تیم‌ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا، برای استراحت چندروزه به زادگاه‌اش "ارومیه" سفر کرده است، تمام تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم‌ملی را صعود به آوردگاه المپیک به‌عنوان مهم‌ترین مسابقات پیش‌روی ورزشکار و کشورها عنوان و اظهارکرد: قهرمان شدن در مسابقات آسیا با حمایت‌های بی‌دریغ هواداران رقم خورد و ما نیز قهرمانی را به آنها تقدیم می‌کنیم.

وی ادامه‌داد: تیم‌ملی تا پایان امسال ۲ مسابقه مهم پیش‌رو دارد که ابتدا هفته دوم مهرماه در جام‌جهانی والیبال در ژاپن به میدان خواهیم‌رفت و دی‌ماه امسال در حساس‌ترین مسابقات پیش‌رو برای صعود به المپیک در چین به مصاف حریفان خواهیم‌رفت.

عبادی‌پور گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی برای صعود به المپیک یک‌دل و هم قسم‌اند و برای کسب موفقیت، تمام تلاش خود را به کار خواهیم‌بست.

میلاد عبادی‌پور لژیونر ۲۵ ساله و ارومیه‌ای والیبال کشورمان در تیم اسکرا بلخاتوف لهستان عضویت دارد و بعد از پایان مسابقات جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ ژاپن، در لیگ والیبال لهستان و در نخستین دیدار فصل ۴ آبان‌ماه با تیم بلخاتوف به مصاف ترفل گدانسک خواهدرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1303209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =