دانلود آهنگ‌های حمید هیراد در موزیک فید

حمید حسین زاده که با نام حمید هیراد شناخته می‌شود ، خواننده جوان دهه هفتادی کشورمان است که توانسته با ارائه سبک تلفیقی سنتی-پاپ ایرانی مورد توجه قرار بگیرد. او با قطعه دلارام شناخته شد و با حضور در برنامه دورهمی به اوج شهرت و محبوبیت رسید. آهنگ "شوخیه مگه" هیراد یکی از معروفترین آثار او محسوب میشود و در زمان ارائه پر مخاطبترین آهنگ ایران لقب گرفت. حمید متولد سال ۱۳۷۰ است ، او در شهر چابکسر (گیلان) به دنیا آمده و بزرگ شده تهران است. در کودکی موسیقی سنتی را دنبال می‌کرده و روی اشعار خودش می‌خوانده و در نهایت برای جذب مخاطب در مارکت موسیقی ، به سبک تلفیقی سنتی-پاپ روی آورده است.

چند مورد از جدیدترین آهنگ‌های حمید هیراد عبارتند از : آهو ، خوشم میاد ، ای وای ، دهه شصت ، دیر کردی ، کدئین ، خاتون ، جنجال ، فراموش کن ، خوب تر از یار ، من غلام قمرم و...

شروع فعالیت هنری حمید هیراد

حمید هیراد در ابتدای فعالیتش ، زمانی که سن کمی داشت ، شیفته ادبیات پارسی بود. دوران نوجوانی‌اش با کتاب‌های حافظ و سعدی گذشت و شاید بتوان گفت که همین موضوع الهامبخش ، نوع کارش و شکل دهنده سبک منحصربفردش بوده است. او علاوه بر اینکه شروع به آموزش نواختن سازهای اصیل ایرانی کرد، همزمان مشغول ترانه سرایی هم بود. ترانه هایی تاثیر گرفته از اساطیر شعر ادب ایران.

حمید هیراد بخش بزرگی از موفقیتش را مدیون همین ترکیب هنرمندانه از موسیقی پاپ با اشعار و حس حال سنتی است که برای جامعه تازگی داشته و جوانان را جذب خود کرده است.

حمید هیراد در موزیک فید

musicfeed یک سرویس آنلاین دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت این رسانه ، برای دانلود آهنگ‌های هیراد اقدام کنید. در این وبسایت کلیه آهنگ‌های حمید هیراد (فول آلبوم) به همراه موزیک ویدئوهای او وجود دارد و با سرعت و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1303462