معاون سازمان راهداری کشور: برقراری تردد ایمن و جلب رضایت مردم سیل زده لرستان در اولویت است

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر تسریع در روند اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور خرم آباد - پلدختر تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حیدر مطاعی در بازدید از محور خرم‌آباد-پلدختر با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی راهداران گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل بارش تلاش می‌شود روند بهسازی و روکش آسفالت محور پلدختر-خرم آباد سرعت داده شود.
وی با بیان اینکه برقراری تردد ایمن و جلب رضایت مردم منطقه در اولویت است، افزود: کارهای زیادی در این محور انجام شده است با توجه به ابلاغ اعتبارات ملی، اسناد خزانه و استانی انتظار می‌رود کار با سرعت بیشتری انجام شود و تا یک ماه آینده می‌توان کارهای ممکن را انجام داد.
مطاعی گفت: قطعات بزرگ در این محور بهسازی شده، قطعات کوچک نیز در حال انجام است که انتظار می‌رود با پیگیری و هماهنگی مسئولان ملی و محلی و با تکیه بر تمام توان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اقدامات همه‌جانبه‌ای صورت گیرد و تردد در این محور مهم و پرتردد ادامه پیدا کند.
پل‌های فلزی برای برقراری ارتباط روستاها نصب شده است
وی با بیان اینکه در طول مسیر پل‌های فلزی برای برقراری ارتباط روستاها نصب شده است،  اظهار کرد: برای افزایش ایمنی این پل‌ها نیاز است وزارت نیرو نیز در تنظیم بستر رودخانه، انجام دریواسیون و کاهش فشار آب برجاده تسریع بعمل آورد.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص کمبود ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در استان گفت: هرچند موضوع بالا بودن عمر متوسط ماشین‌آلات راهداری یک مساله ملی است و در حال حاضر میانگین عمر این
ماشین‌آلات بالای ۲۵ سال می‌باشد ولی با توجه به شرایط خاص استان لرستان و خسارت‌های ناشی از سیل، اخیرا مبلغی اضافه بر سهم استان تخصیص یافته است که معتقدیم باید نگاه ویژه‌ای در بحث ماشین‌آلات به لرستان داشته باشیم.
قدردان زحمات همه نیروهای استان، ستاد و مرکز در این رابطه هستیم
مطاعی گفت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان از آبان ماه سال گذشته تاکنون به انحاء مختلف در بحث بارندگی‌ها، رانش، برفروبی وسیع زمستانی و پس از آن وقوع دو سیل بزرگ در فروردین سال جاری و خسارت‌های ناشی از آن مشغول کار شبانه‌روزی است که قدردان زحمات همه نیروهای استان، ستاد و مرکز در این رابطه هستیم.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =