معاون استاندار لرستان:امانت داری اصلی ترین رکن برگزاری انتخابات است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در آیین تودیع فرماندار خرم آباد و معارفه سرپرست این فرمانداری، امانتداری را مهمترین رکن برگزاری انتخابات عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  محمود ثمینی در این مراسم گفت: فرصت خدمت به ملت شریف ایران چه در رده های کارشناسی و چه در جایگاه مدیریتی، موهبتی بزرگ و در عین حال امانتی سنگین است که بر عهده مجموعه کارکنان دولت گذاشته می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: مردم لرستان در طول چهل سال گذشته، خدمات بزرگی را برای نظام انجام داده اند و نقش پر رنگی در استقلال امروز کشور دارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه مدیران استان و به خصوص شهرستان های خسارت دیده از سیل توانستند در کنار مردم و با بهره گیری از کمک های دولت و سازمان های مردم نهاد، مشکلات پسا سیل را مدیریت کرده و خدمات خوبی را صورت دهند.

ما خدمتگزار مردم هستیم و باید مشکلات مردم را مرتفع سازیم

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: ما خدمتگذار مردم هستیم و باید با بهره گیری حداکثری از توان، امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی، مشکلات پیش روی مردم را مرتفع ساخته و امید را در آنان متبلور سازیم.

ثمینی سپس به موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و ابراز داشت: امانت داری اصلی ترین رکن برگزاری انتخابات است و ما به عنوان مجریان انتخابات باید با تمام قوا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پر شور را فراهم آورده و این اطمینان را به مردم بدهیم که رای آنها درست خوانده خواهد شد.

وی ادامه داد: ما با این کار بزرگترین خدمت را به نظام و مردم انجام می دهیم و برگ زرینی دیگر بر تاریخ پر شکوه انقلاب خواهیم افزود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان سپس از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا خدمات دولت را به خوبی به اطلاع مردم برسانند تا نقشه دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم نقش بر آب شود.

نقش ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در توسعه استان روشن و مشخص است

وی اذعان داشت: نقش ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در توسعه استان روشن و مشخص است و این قشر باید ضمن نقد منصفانه، به این موضوع توجه داشته باشند که روند توسعه لرستان را با اخبار و گزارش های خود خدشه دار نکنند و به گونه از نباشد که چهره ای ناخوشایند از استان به کشور مخابره شود.

معاون استاندار لرستان در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: در دوران حضور آقای عبداللهی خدمات خوبی در مرکز استان صورت پذیرفت و انشاالله بنا بر تدابیر انجام شده از خدمات وی در استان بهره خواهیم برد .

همچنین آقای طولابی خوشبختانه در طول مدت خدمت خود، رده های مختلف کارشناسی و مدیریتی را در مجموعه استانداری با موفقیت پشت سر نهاده و با توجه با اشرافی که بر مقررات وزارت کشور و ساختار دولت دارند، در دوران حضور ایشان به خصوص در موضوع انتخابات شاهد اقداماتی چشمگیر و موثر خواهیم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =