قیمت کدام خودرو شش میلیون تومان کاهش یافت؟

قیمت خودرو در دومین هفته مهر ماه با کاهشی قابل توجه همراه بود و برخی خودروها حتی کاهشی بیش از شش میلیون تومان را تجربه کرد.

 به گزارش خبرآنلاین، در حالی که دیروز سایت های اینترنتی همزمان نسبت به افزایش قیمت ها اقدام کرده بودند، گزارش های رسیده از بازار خودرو نشان می داد وضعیت بازار تغییری در راستای افزایش قیمت نکرده و اتفاقا میزان قیمت‌ها در این بازار با کاهش همراه بوده است.

 در هفته اخیر قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از محدوده ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. بهای هر دستگاه دنا نیز از ۱۰۱ میلیون تومان در پایان هفته به محدود ۱۰۰ میلیون تومان ورود کرد و فعالان بازار می‌گویند قیمت این خودرو حتی ممکن است به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز برسد.

 قیمت پژو ۴۰۵ SLX نیز از ۷۹ میلیون و ۵۰۰ به ۷۷ میلیون تومان رسید.

این کاهش قیمت برای خودروی تیبا به کمتر از یک میلیون تومان رسید . در آخرین روز هفته هر دستگاه تیبا ۴۷ میلیون و پانصد هزار تومان قیمت خورد. قیمت ساینا نیز از ۵۵ میلیون تومان در ابتدای هفته به ۵۳ میلیون تومان رسیده است. میزان کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸ نیز ۶ میلیون تومان گزارش شد. قیمت این خودرو در آخرین روز هفته ۲۹۲ میلیون تومان اعلام شد.

میزان کاهش قیمت رانا نیز یک میلیون تومان گزارش شده ست . نرخ این خودرو در حال حاضر ۷۴ میلیون تومان است. جدول زیر در بردارنده نرخ خودرو در هفتمین و یازدهمین روز از مهر ماه سال جاری است. 

خودرو

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =