اهدای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان کم بضاعت توسط شرکت برق لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: فلسفه وجودی کمیته امداد توانمند کردن محرومان و کمک به اقشار آسیب پذیر و نقش کمیته امداد در این مسیر ارزشمند و مهم است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریدون خودنیا در این رابطه گفت: پاسداشت فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری که برپیشانی فعالیت های نهاد مقدس کمیته امداد قرار گرفته وظیفه خود می دانیم.

فریدون خودنیا ادامه داد: ما باید حس مسئولیت اجتماعی ایرانیان را در حد توان خود تقویت کنیم و با توجه به بازگشایی مدارس، این احساس را به سمت حمایت از دانش آموزان بی بضاعت متمرکز کنیم.

استفاده از ظرفیت های موجود و خدمت به خانواده های بی بضاعت

وی افزود: به منظور ارتقا زمینه های مشترک، استفاده از ظرفیت های موجود و خدمت به خانواده های بی بضاعت با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان تفاهم نامه ای در جهت تهیه لوازم التحریر دانش آموزان محروم امضاء کردیم.

مهندس خودنیا با اشاره به صرفه جویی قابل ملاحضه از حذف قبوض کاغذی مصرف برق مشترکین و مزیت های آن گفت: برای خرید لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت از محل صرفه جویی های حاصله از حذف قبوض مصرفی اقدام کرده و امیدواریم بتوانیم در مراحل دیگر این کار را ادامه بدهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با حضور در مدارس مختلف نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش شهرستان خرم آباد با همکاری واحد مشارکت های مردمی کمیته امداد اقدام به توزیع بسته های فرهنگی شامل اقلام مختلف لوازم التحریر نمودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =