جلوگیری از تغییر کاربریهای غیر مجاز اولویت جهاد کشاورزی لرستان است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در دیدار با فرماندهی انتظامی استان از حفظ و حراست از اراضی کشاورزی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عبدالرضا بازدار"  در دیدار با سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی  استان  که با حضور کاوس رمضان زاده مدیر اموراراضی؛سرهنگ علی قدمی فرمانده یگان حفاظت اموراراضی؛همت فرهادی مشاورانتظامی؛  به مناسبت هفته نیروی انتظامی در  دفتر ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزارشد گفت: جلوگیری از تغییر کاری غیر مجاز و صیانت از اراضی کشاورزی جز اولویت های جهاد کشاورزی است.

اراضی کشاورزی جز سرمایه ملی است

دکتر بازدار اظهار داشت:  اراضی کشاورزی جز سرمایه ملی است که بایستی برای حفظ تولید محصولات کشاورزی و منابع طبیعی برای نسل های آینده صیانت و نگهداری کرد .

 در ادامه این نشست کاوس رمضان زاده مدیر اموراراضی جهاد کشاورزی استان نیز گفت : نباید به هرقیمتی برای اراضی کشاورزی مجوز تغییر کاربری صادر کرد . خروج اراضی کشاورزی از چرخه تولید لطمه بزرگی به بخش کشاورزی وارد می کند.
در کنار حفظ اراضی کشاورزی بایستی شرایط را برای توسعه سایر بخش فراهم کرد به شرطی که به اراضی مرغوب کشاورزی ضربه وارد نشود.

 در پایان سردار مهدیان نسب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در تعامل سازمان جهادکشاورزی ؛ نیروی انتظامی ؛ با همکاری سایر دستگاههای اجرایی درجهت حفظ و صیانت از  اراضی  زراعی و باغاها عنوان میراث برای نسل آینده تاکید نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1308383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =