نشست نمایشنامه خوانی «پیراهن هزار یوسف» در سنندج برگزار می شود

نشست نمایشنامه خوانی «پیراهن هزار یوسف» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی و با همکاری گروه نمایشی « پیدا» در تاریخ 12 آبان ماه جاری در سالن آمفی تئاتر اداره کل کتابخانه های عمومی سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد عبدالملکی با اعلام این خبر اظهار داشت: این نشست نمایشنامه خوانی روز یکشنبه، 12 آبان ماه سال جاری راس ساعت 9:30 در سالن آمفی تئاتر اداره کل کتابخانه های عمومی  برگزار می شود.

وی افزود: اجرای نمایشنامه «پیراهن هزار یوسف» بر عهده گروه نمایشی «پیدا» از استان کردستان به سرپرستی یونس صحرارو و نویسندگی علیرضا حنیفی خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان عنوان کرد: موضوع نمایشنامه از کتاب « پیراهن هزار یوسف» اقتباس شده که توسط انتشارات پالیزان چاپ و منتشر شده است.

عبدالملکی با اشاره به اینکه موضوع کتاب و نمایشنامه خوانی در رابطه با دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست ترویج ارزش های معنوی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه نشست های نمایشنامه خوانی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی استان کردستان است که با همکاری کتابخانه های عمومی و گروه های تئاتر و نمایش برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با بیان اینکه بهره گیری از هنر برای ترویج فرهنگ مطالعه بسیار اثرگذار است، گفت: کتاب از ارکان مهم در توسعه است و می تواند جامعه را به سمت و سوی سعادت رهنمون سازد.

عبدالملکی در پایان اضافه کرد: از علاقمندان دعوت به عمل می آید در نشست نمایشنامه خوانی «پیراهن هزار یوسف» که با حضور هنرمندان، مسولان و کتاب دوستان برگزار می شود حضور به هم رسانند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =