نارضایتی از روزمره گی و گذراندن ساعات اداری توسط برخی مدیران لرستان

امام جمعه کوهنانی گفت: متاسفانه برخی مدیران به روز مرگی و گذراندن ساعت اداری افتاده اند! این ها خود مشکل هستند نه رافع مشکل!

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حجت الاسلام آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های این هفته نماز جمعه با انتقاد از عملکرد ضعیف و غیر جهادی برخی مدیران گفت: وقتی مدیری به صرف تعلقات باندی و روابط انتخاب شود و یا با سفارش و زد و بند روی کار بیاید نمی تواند گره مشکلات جامعه را باز کند.

وی گفت: متاسفانه برخی مدیران به روز مرگی و گذراندن ساعت اداری افتاده اند! این ها خود مشکل هستند نه رافع مشکل!

خطیب جمعه کوهنانی با اشاره به نزدیکی انتخابات و محرومیت زیاد و مشکلات متعدد کوهدشت و بخش های تابعه گفت: تعلل و تاخیر یک سال و چند ماه در انتخاب فرماندار کوهدشت سوال برانگیز؛ غیر قابل توجیه و تعجب آور است.

انتقاد از عدم استفاده از مدیران بومی

ایشان این تاخیر را زمینه حاشیه سازی و بدبینی برشمرد و گفت: آیا با وجود این همه چهره های شاخص توانمند که در حد استانداری و وزارت هستند در این مدت طولانی نتوانستید فرماندار انتخاب کنید؟! وی در بخش دیگری از بیاناتش استانداری را مسئول کندی در پیگیری مشکلات شهرستان دانست و افزود: آیا با این همه تعلل و تاخیر شائبه عدم استقلال و عدم اراده جدی و مستقل استانداری در انتخاب مدیران تقویت نمی‌شود؟

وی حضور گسترده مردم در راهپیمائی ۱۳ آبان به ویژه جوانان را نشانه انگیزه بالای آن‌ها در ایستادگی در برابر زیاده خواهی مستکبرین دانست و این حضور گسترده را ستودنی و نمایش بصیرت دشمن شناسی مردم دانست و از آن تجلیل نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1318887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =