کرمانی‌ها در بازی جنجالی ترمز ۹۰ را کشیدند/مدیرعامل مس: مسئولین و ارکان ۹۰ باعث و بانی این حواشی هستند

تیم ۹۰ ارومیه در خانه و در یک بازی جنجالی و پر از حاشیه برابر مس کرمان متوقف شد تا به رده چهارم سقوط کند.در این بازی و در پایان بازی اتفاقات حاشیه عجیبی را به همراه داشت بطوریکه بازیکنان دو تیم به زدوخورد پرداختند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بازی تیم‌های ۹۰ ارومیه و مس کرمان در ورزشگاه تختی ارومیه به تساوی یک بر یک انجامید.

ترکیب تیم ۹۰ ارومیه: سیدرسول حسینی، امین عباسی، داود شاهواروقی، علی کرمی، فرشاد اسدی، آرمان سوداگر، سیروس صادقیان، سیدمحمد ابوترابی، وحید نعمتی، محمد عبادزاده و سعید بحرکاظمی
ترکیب تیم مس کرمان: داود نوشی صوفیانی، محمدحسین حیدری، میثم تهیدست، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، مهران امیری، امین جهان کهن، مهرداد قنبری، محمدمهدی عسگری، حسین شنانی و شروین بزرگ

در این مسابقه که از هفته دوازدهم برگزار شد، فرشاد اسدی در دقیقه ۳۴ از روی نقطه پنالتی برای ۹۰ و حسین شنانی در دقیقه ۴۳ برای مس کرمان گلزنی کردند.
با این نتیجه ۹۰ ارومیه با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر به رده چهارم سقوط کرد و مس کرمان با ۱۵ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

اما از حواشی این بازی اخراج مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان و درگیری و زدوخورد بازیکنان مس کرمان و مسئولین ۹۰ ارومیه بعد از اتمام مسابقه بود که با وساطت یگان‌های انتظامی و مسئولین حاضر ختم بخیر شد ولی از صحنه‌های زشت می‌توان به حمله دروازه‌بان مس به یکی از عکاسان حاضر بود که داور و ناظر بازی را نیز وادار به واکنش کرد.

جنجال پایان بازی 90 و مس کرمان
جنجال پایان بازی ۹۰ و مس کرمان / شبکه‌های مجازی

 مدیرعامل مس تقصیرها را به گردن ارکان تیم ۹۰ انداخت

درحالی که مدیرعامل و سرمربی تیم ۹۰ ارومیه بازهم حاضر به مصاحبه نشدند، محمود محمودی‌نیا مدیرعامل مس کرمان در مورد حوادث رخ داده در پایان بازی گفت: متاسفانه ارکان و مسئولین تیم ۹۰ از شب قبل از بازی شروع به ایجاد تشنج و حاشیه کردند و متاسفانه این اتفاقات، در ادامه منجر به جنجال‌های پایان بازی شد که سازمان لیگ باید به این موضوع ورود کند.
وی ادامه داد: شهر ارومیه، تماشاگرانی با فرهنگ و ورزش‌دوست دارد، ولی این رفتارها از سوی مسئولین یک تیم دور از شان ورزش این شهر است.
مدیرعامل مس در مورد وضعیت این باشگاه نیز گفت: تیم مس برای صعود به لیگ برتر بسته شده و در ادامه فصل شرایط بهتری خواهدداشت و به جایگاه اصلی اش باز خواهدگشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =