ارتقای خدمات رفاهی زمینه‌ساز کاهش معضلات اجتماعی است

رئیس شورای شهر سنندج گفت: ارتقای خدمات رفاهی زمینه‌سازی کاهش معضلات اجتماعی و تخلفات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال شریعتی در جلسه  تعامل و هم افزایی شورای شهر، نیروی انتظامی و شهرداری  که با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان، در محل شورای شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هر میزان اتحاد، وحدت و انسجام میان جامعه حکمفرما شود، امکان خدمت‌ به مردم بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتباط شهرداری و شورای شهر با نیروی انتظامی روابطی تنگاتنگ و دوسویه است، افزود: هر چه شهرداری بستر ارائه خدمات رفاهی، تفریحی و فضای عمومی را مهیا کند نیروی انتظامی کمتر دچار تنش و برخورد می‌شود.

رئیس شورای شهر سنندج حضور پررنگ نیروی انتظامی در شهر را زمینه‌ساز رشد و توسعه دانست و گفت: اگر تخلفات سطح شهر کنترل شود باورمندی و اعتماد مردم نسبت به سیستم و نظام افزایش می‌یابد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج هم در این جلسه بیان کرد: سنندج در سال‌جاری بیشترین حجم پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی را در تاریخ خود داشته است که این امر به دلیل هم افزایی و همکاری  شورای شهر، شهرداری، دستگاه‌های مرتبط و استانداری محقق شده است.

ارسطو گویلی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایران قانون مدیریت یکپارچه شهری به واسطه برخی مقررات هنوز محقق نشده و مجلس هم طرح آن را تصویب نکرده است با نگاهی به وضعیت شهرهای توسعه یافته دنیا درمی‌یابیم که اعضای شورا، ناجا و شهرداری ها تحت یک مدیریت همگام شده و در راستای توسعه پایدار  و حل مشکلات و معضلات گام برمی‌دارند لذا ماهم می‌توانیم این‌گونه عمل کنیم  تا سنندج به شهر نمونه تبدیل شود.

انور رشیدی عضو شورای شهر سنندج در این مراسم اظهار کرد: با توجه به رسالت نیروی انتظامی که برقراری نظم و امنیت است باید پلیس در دل مردم باشد و این فرهنگ ایجاد شود که شهروندان با دیدن نیروی انتظامی حس اعتماد داشته باشند نه ترس!

وی افزود: با ورود نیروی انتظامی  و کوبیدن بر  سر دست‌فروشان مشکلات حل نخواهد شد لذا این امر عزم جدی با حضور استاندار و تیم کارشناسی  و تشکیل کار فرهنگی را می‌طلبد تا مستقیما همه آسیب‌ها به نیروی انتظامی برنگردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =