هتل بین المللی لاله چابهار، اقامتی در دیار چهار بهار!

چابهار به‌عنوان مقصدی چهارفصل در جنوب شرقی ایران همواره مورد توجه گردشگران داخلی قرار داشته است و به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان خود امکان گردشگری چند روزه را در این منطقه خوش آب‌وهوا و معتدل برای گردشگران فراهم آورده است. طبیعتاً برای داشتن سفری دل‌نشین همراه با خاطره‌ای خوش، علاوه بر جاذبه‌های چشم‌نواز و شرایط آب و هوایی مطلوب، امکانات رفاهی و اقامتی نیز نقشی اساسی ایفا می‌کنند.

هتل لاله چابهار در سال ۱۳۸۶ به‌عنوان یک هتل بین‌المللی در کنار ساحل زیبای دریای عمان احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل ۴ ستاره در دو طبقه و با زیربنای حدود ۶۰۰۰ مترمربع و ۳۸ اتاق و سوئیت همراه با کلیه امکانات رفاهی و کارکنانی مجرب و آموزش‌دیده، اقامتی آرام و دل‌نشین را برای گردشگرانی که چابهار را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند، فراهم آورده است. این هتل که با بنایی اصیل، معماری مدرن و فضای سبز در خور توجه از بهترین هتل های منطقه جنوب شرقی ایران محسوب می‌شود، در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است.

موقعیت مکانی مناسب هتل بین‌المللی لاله چابهار، دسترسی آسان به ساحل و تماشای زیبایی‌های اسکله شهید بهشتی را در کرانه دریای عمان و اقیانوس هند فراهم آورده است. ازجمله دیگر امکانات هتل بین‌المللی لاله چابهار می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ اختصاصی، خشک‌شویی، کافی‌نت، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی هتل، ترانسفر فرودگاهی، استخر، تاکسی‌سرویس و سالن همایش اشاره کرد.

این مجموعه اقامتی از اتاق‌های یک ‌تخته، دو تخته (توئین و دبل)، سه تخته، سوئیت ۲ نفره و سوئیت رویال ۴ نفره تشکیل شده است که اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است. از امکانات اتاق ها و سوئیت های اقامتی نیز می‌توان به صبحانه، خدمات روزانه خانه‌داری، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد.

هتل بین‌المللی لاله چابهار در انتهای بلوار امام خمینی چابهار، روبروی پارک الغدیر قرارگرفته است و فاصله آن تا مرکز شهر ۵ دقیقه است. همچنین فاصله هتل لاله چابهار تا قلعه تیس (پرتغالی ها) ۱۰ کیلومتر، تا منطقه آزاد ۵ کیلومتر، تا فرودگاه کنارک ۵۱ کیلومتر و تا تالاب لیپار ۱۵ کیلومتر است.

اگر تجربه‌ی اقامت در این هتل را دارید، حتما نظراتتان را با ما و سایر همراهان در میان بگذارید.

منبع : لست سکند

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 0
    این هتل بیشتر شبیه هتل دو ستاره است تا هتل چهار ستاره.خیلی معمولی است.