گروه نوجوانان جیب‌بر حرفه‌ای در متروی پایتخت بازداشت شدند

مهر نوشت: رئیس پلیس متروی پایتخت از دستگیری ۴ نوجوان جیب بر حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهمان هنگام سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "سعید عطاء اللهی" بیان داشت: اواسط آبان ماه امسال خانمی به پلیس متروی خط یک پایتخت مراجعه و اظهار کرد مبلغ ۴ میلیون تومان وجه نقد همراهم بوده و تا زمانی که داخل واگن شدم این مبلغ همراهم بود ولی زمانی که از واگن خارج شدم متوجه شدم که در کیفم باز شده و علاوه بر کیف پول،  کل مبلغ ۴ میلیون تومان به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی گفت: شاکی در ادامه اظهارات خود بیان کرد: در طول مسیر مراقبت های لازم را از وجه نقد انجام داده ام ولی در زمانی که روی صندلی داخل واگن قطار نشسته بودم ۴ نوجوان دستفروش به من نزدیک و قصد فروش اجناس را داشتند.

وی گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس مترو هنگام گشت زنی های هدفمند ۴ نوجوان را که  قصد داشتند از مسافری سرقت کنند، مشاهده کردند و موفق شدند با کنترل صحنه جرم، هر ۴ سارق نوجوان را قبل از متواری شدن، دستگیر کنند.

عطاءاللهی با بیان اینکه متهمان پرونده ۹ الی ۱۲ ساله بوده و پیش تر سابقه بازپروری دارند، افزود: هر ۴ متهم در دفتر پلیس به جرم ارتکابی مبنی بر سرقت ۴ میلیون تومان وجه نقد از کیف شاکی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مترو پایتخت اضافه کرد: متهمان پرونده برای تحقیقات تکمیلی به عوامل پلیس پیشگیری تحویل داده شد.
 

۲۳۵۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1325650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =