آخرین عصرانه در لیگ برتر والیبال!

هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال و برگزاری شش دیدار.این آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال است چرا که پس از این هفته بازی‌ها لغو و به دلیل اردوی تیم‌ملی به خواب 50 روزه می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بدون شک نبرد جذاب این هفته بین سایپا و کاله اتفاق خواهد افتاد.سایپایی ها  که ظاهرا روی دور افتاده اند پس از پیروزی دربی خودروسازان هفته قبل هم مقابل فولاد سیرجان به برتری رسیدند.کار سایپا برای پیروزی مقابل سایپا سخت خواهد بود.شاگردان عطایی که به عنوان نماینده مازندران در این رقابت ها حاضر هستند با 4 پیروزی در رده ششم قرار دارند و در این بازی به راحتی امتیاز از دست نخواهند داد.این بازی به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.
در دیگر بازی مهم این هفته شهرداری ورامین به مصاف شهداب یزد خواهد رفت.ورامینی ها در 9 هفته لیگ برتر هرگز بازنده نبوده اند و باید گفت که یزدی ها کارشان برای پیروزی سخت خواهد بود.البته شهداب تا اینجای کار یک شگفتی را رقم زده است و موفق به شکست دادن تیم پر مهره سایپا شده است و می توان فاکتور شگفتی را برای آنها در نظر گرفت و پیروزی شاگردان میرحسینی را متصور بود.
اما دیدار پیام خراسان و شهرداری ارومیه.مصطفی کارخانه سرمربی ارومیه ای ها است و آنها چند بازیکن خوب و ملی پوش هم دارند اما تا این هفته از لیگ برتر فقط 3 پیروزی کسب کرده اند و با 11 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. تیم پیام با ۳ پیروزی و ۹ امتیاز یک پله پایین تر در رده هشتم قرار دارد. بازی امروز برای هر دو تیم حساسیت زیادی دارد تا به چهارمین برد خود پیش از تعطیلات نیم فصل دست یابند.
برنامه هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
شهروند اراک ـ فولاد سپاهان اصفهان
سایپا تهران ـ کاله مازندران
شهرداری ورامین ـ شهداب یزد
خاتم اردکان ـ فولاد سیرجان ایرانیان
پیام خراسان ـ شهرداری ارومیه
 راهیاب ملل مریوان ـ پیکان تهران
تیم شهرداری گنبد نیز این هفته استراحت دارد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =