انتقاد بازیگر پیشکسوت از فیلم‌ها و سریال‌های بی‌کیفیت/ دست از سر این تولیدات مسخره بردارید

آنا نوشت: بازیگر فیلم «خروج» گفت: اثر جدید حاتمی‌کیا به شدت فیلم سخت و مشکلی بود که قصه و مساله‌ای به روز اجتماعی دارد و مطمئن باشید که کار خوبی هم تحویل مخاطب داده خواهد شد.

مهدی فقیه، بازیگر با سابقه و پیشکسوت کشورمان که جدیدترین تجربه بازیگری خود را با فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی کیا پشت سر گذاشته است، درباره این فیلم بیان کرد: من تقریبا دو ماه و نیم با این پروژه همراه بودم و البته هنوز هم چند نما از نقش من باقی مانده که باید در تهران ضبط شود.

وی افزود: من بعد از سه سال دوری از بازیگری، به فیلم «خروج» ابراهیم حاتمی کیا اضافه شدم و این هم بخاطر قصه و اعتمادی است که به کارگردانی او دارم. قطعا هم منتظر یک فیلم خوب در این سینما باید باشید.

این بازیگر ادامه داد: حاتمی کیا واقعا می داند که چه می‌سازد و می‌داند از فیلم چه می‌خواهد. من بدون اینکه پایان فیلم را بدانم به او اعتماد کردم چون به سینمای او علاقه دارم درحالیکه برای اولین بار بود با او که همکاری می‌کردم.

فقیه اشاره داشت: «خروج» به شدت فیلم سخت و مشکلی بود که قصه و مساله‌ای به روز اجتماعی دارد و مطمئن باشید که کار خوبی هم تحویل مخاطب ما داده خواهد شد.

این بازیگر درباره دوری خود از تلویزیون و سینما عنوان کرد: بازیگری حرفه و شغل من است اما واقعا کارها ضعیف هستند و نمی‌توانم خودم را مجاب به بازی در اینها کنم.

بازیگر فیلم «ملک سلیمان» همچنین یادآور شد: نمیتوانم در فیلم و سریالی بازی کنم که در شان این مردم و فرهنگ ما نباشد. مردم ما توقع دارند که کار خوب ببینند.

فقیه تأکید کرد: فیلمنامه‌هایی که به من می‌دهند و تولیداتی که پیشنهاد می‌شود و همین‌هایی که هر از گاهی هم در سینما و تلویزیون میبینیم، کیفیت ندارند و واقعا به دل مردم نمینشیند و در شان آنان نیست.

وی همچنین بر ادبیات کهن و فرهنگ کشورمان اشاره و اضافه کرد: ادبیاتی در این فیلم و سریال‌ها گاه به کار می‌بریم که رنگ و بویی از ادبیات ما نبرده‌اند. ای کاش می‌رفتند و از بزرگان این ادبیات، برداشت ادبی می‌کردند. دست از سر این تولیدات مسخره باید برداشت.

بازیگر «هور در آتش» ادامه داد: به هر قیمتی مخاطب را خندادن، درست نیست. هنر یعنی مفاهیم انسانی اما واقعا کجای برخی قصه‌های امروز تولیدات ما اشاره به این مفاهیم دارد؟ بنابراین این نقدها وارد است.

مهدی فقیه در عین حال خاطرنشان کرد: من بازیگرم و حاضرم هر سختی را در این سینما و تلویزیون تجربه کنم. سختی نقش و فیلمها برای من مهم نیست؛ مشکلترین نقشها را هم بازی خواهم کرد بشرطی که بدانم منتج به کار خوبی شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =