کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین خانواده در روستای برازان  توسط موسسه تلاشگران سلامت برگزار شد

موسسه تلاشگران سلامت با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین خانواده، طرح مشاوره فردی و حقوقی و همچنین آموزش مهارت های زندگی ویژه بانوان را برای زنان روستای برازان از توابع شهرستان سنندج طی 6 جلسه رایگان ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، موسسه تلاشگران سلامت با توجه به حوزه  فعالیت خود  باعنوان اجتماع، سلامت، بهداشت و آگاهی بخشی با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین خانواده، طرح مشاوره فردی و مشاوره حقوقی و همچنین آموزش مهارت های زندگی ویژه  بانوان را برای زنان در روستای  برازان از توابع شهرستان سنندج برگزار کرد.

در این کارگاه آموزشی، امید رشیدی حقوقدان و مدرس دانشگاه در خصوص مسائل حقوقی، کژال طلوعی کارشناس ارشد روانشناسی و مدرس دانشگاه در قالب آموزش مهارت های زندگی و حیات سهرابی و سونیا پرویزی مشاور خانواده به افراد داوطلب به صورت فردی، طی ۶ جلسه خدمات رایگان به بانوان روستای برازان ارائه می‌دهند.

باتوجه به اینکه در اکثر مناطق حاشیه سنندج  تاحدودی کارهای فرهنگی و اجتماعی شروع شده است این مهم  در این روستا  با استقبال گرمی از سوی زنان روبرو شده و همچنین بر اساس نیازمندی افراد در حوزه مشاوره فردی و آموزش مهارت های زندگی، به عنوان جامعه ی هدف، موسسه تلاشگران سلامت با مشارکت و همگرایی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به این امر اهتمام ورزیده است.

امید رشیدی حقوقدان و مدرس دانشگاه اظهار کرد: این کارگاه با هدف حفظ کیان خانواده و کاهش آسیب‌ها و تنش‌های خانوادگی و آشنایی زوجین با قوانین و مقررات خانواده و حقوق متقابل زوجین، برگزار شد.

وی از حضور قریب به ۶۰ نفر شرکت کننده در این کارگاه آموزشی  با استقبال چشمگیر ساکنین روستای برازان، خبر داد.

رشیدی ضمن تبیین ضرورت حسن معاشرت زوجین و حقوق متقابل آنها، بر لزوم مشاوره حقوقی و مراجعه به مشاورین خانواده قبل از ازدواج تاکید کرد  و  در ادامه به سوالات حقوقی مردم نیز پاسخ داد.

با درخواست حاضرین در این جلسه، برنامه ریزی شد، تا این کارگاه در چندین جلسه دیگر در روستای برازان برگزار و خدمات حقوقی و مشاوره خانواده به صورت رایگان به مردم ارائه شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =