عضو فراکسیون اقلیت معتقد است: انتقاداتی که این روزها از آیت الله هاشمی می شود برنامه ریزی شده است.

محمد رضا خبار در گفت وگو با خبرآنلاین، درباره شاخص اظهارنظرهای سیاسی درباره افراد برای آنکه از مدار حق خارج نشود،گفت: شاخص به نظر من رهبری است. ضمن اینکه این شاخص را هم امام زمان (ع) برای ما مطرح کرده اند.امام زمان(ع) در آخرین توقیع شان به علی بن محمد مرقوم فرمودند: در آخرالزمان به روات احادیث یعنی علما دین و مراجع تقلید رجوع کنید.

وی با بیان اینکه مرجعیت برای ما یک رکن است، ادامه داد: اگر بخواهیم منحرف نشویم و لطمه ای به کشورمان وارد شود باید علمای دین را شاخص قرار دهیم و در این زمینه خود رهبر انقلاب باید ملاک باشند.

خباز با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد سال 88، ادامه داد: رهبری هیچ گاه در سخنان خودشان حرفی نزدند که تعریض به آیت الله هاشمی بوده باشد. فقط در نماز جمعه 29 خرداد سال قبل فرمودند روش آقای احمدی نژاد به بنده نزدیک تر است. بنابراین ما هم باید در همین حد اظهار نظر کنیم؛ نه بیشتر و نه کمتر.

عضو فراکسیون اقلیت گفت: نه تنها در شرایط فعلی که در هر زمانی اهانت و توهین به افراد عادی حرام است و مواخذه الهی دارد تا چه برسد به ارکان نظام. امروز هم دوستان باید این گونه فکر کنند که اگر جوانهایی که اول انقلاب را ندیدند به ما معترض می شوند که شما چطور کشوری دارید که همه ارکانش در این 32 سال  مشکل دار بوده اند، چه پاسخی به آنها داریم.

خباز با بیان اینکه معتقدم انتقاداتی که این روزها از آیت الله هاشمی می شود برنامه ریزی شده است، خاطر نشان کرد: فرض کنید که کسی فرزندش خلافکار است، در آیات قرآن هم می فرماید هر کس مسئول اعمال خودش است. اینکه ما بیایم از این مسائل یک هجمه عظیم راه بیندازیم بی اساس است.

نماینده کاشمر در مجلس در ادامه به نقل خاطره ای از شهید عباس ناطق نوری پرداخت و گفت: زمانی در سال 60 شهید عباس ناطق نوری را به کاشمر دعوت کردیم و ایشان به ما می گفت کسانی که می خواهند به امام توهین کنند چون زورشان به امام نمی رسد به آیت الله بهشتی، آیت الله خامنه ای و آقای هاشمی توهین می کنند و قصد دارند پر و بالهای امام را بشکنند. وقتی امام بی پرو بال شد طبیعتا  ضربه زدن به امام آسان خواهد بود.

وی گفت: ممکن است خدای نکرده این توطئه ای باشد که یاران رهبری را بگیرند. در حال حاضر مسئولی را از اول انقلاب پیدا کنید که به او اهانت نشده باشد. مفهوم این حرف این است که همه مسئولان نظام در طی 32 سال مشکلی داشتند؟ آیا واقعا این گونه است؟

/3028 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
    0 0
    آقای خباز انتقاداتی که در سال 76تا 80 به هاشمی می شد چی؟؟ آیا آنها هم برنام ریزی شده بود؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
    0 0
    تازه فهمیدی؟
  • ایرانی DE ۱۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
    0 0
    اقای خباز ،مواضع شما را هم همه می دانند !!!! مردم بصیرت کافی دارند ،توهین نفر ما یید.
  • بدون نام IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    0 0
    عیبی ندارد همه ی این ها می ماند برای تاریخ مسلما تاریخ از هاشمی با افتخار یاد می کند اما از خیلی ها ؟! ...
  • بدون نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
    0 0
    درود برهاشمی و خاتمی
  • حافظ IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
    0 0
    برنامه ريز كيه؟ همه چيز هميشه مبهمه
  • مسلم ایرانی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    کافیست اقدامات بزرگ عمرانی مثل سد سازی های دوران آقای رفسنجانی (که قیمت هر بشکه نفت 14 - 15دلار بود) را با الان مقایسه کنیم تا تفاوت عمل با شعار مشخص شود.