"چرو"، نمایشگاه نقاشی آثار سیروان کنعانی در سنندج

نمایشگاه نقاشی از آثار هنرمند توانمند کردستانی "سیروان کنعانی" با عنوان "چرو" از یکشنبه ۲۴ آذرماه ۹۸ به مدت یک هفته در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرارداده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در این نمایشگاه ۲۰ تابلو نقاشی از آخرین تابلوهای این نقاش فعال حوزه تجسمی با تکنیک رنگ و روغن روی بوم در اندازه های متغیر بین ۱۰۰در۸۰ و ۱۵۰در ۱۵۰ که در سال ۱۳۹۸ خلق شده اند از یکشنبه ۲۴ تا پایان جمعه ۲۹ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در معرض نمایش گذاشته می شود.

موضوع آثار این نمایشگاه نگاهی انتزاعی و شخصی به طبیعت ( درختان و ...) رنگ و حرکت آن، ساختار و هندسه ی رنگ در نگاه نقاش، آنالیزی از رقص شاخه  ها و برگ ها با تاکید بر اکسپرسیون، انرژی و همنشینی فرم و رنگ می باشد.

مراسم بازگشایی این نمایشگاه یکشنبه ساعت ۱۶ با حضور هنرمندان و مسئولین استانی برگزار می گردد و همزمان علاقه مندان از دیگر نقاط جهان می توانند  در سایت بین المللی  WWW.ARTHIBITION.NET این آثار را نظاره گر باشند.

* چرو" کلمه ای در زبان کُردی بوده و به معنای جوانه ی درخت، شکوفه ی برگ وبرگ تازه سبز شده ی درختان است.

سیروان کنعانی متولد ۱۳۶۱ سنندج، دیپلم و کاردانی نقاشی، کارشناسی گرافیک و عضو انجمن نقاشان ایران با بیش از ۲۰ سال فعالیت مستمر در حوزه هنرهای تجسمی به ویژه طراحی و نقاشی می باشد.

تدریس دروس طراحی، نقاشی، گرافیک و نیز هنر و فعالیت های خلاقانه ی کودکان، طراحی و نقاشی بزرگسال و دروس هنرستان های هنری و دانشگاهی از سال ۱۳۸۳ و برگزاری ۱۷ نمایشگاه انفرادی طراحی و نقاشی در ایران و حضور در بیش از ۴۵ نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور بخشی از فعالیت های هنری این هنرمند محسوب می گردد.

وی که کارشناس هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان نیز می باشد داوری در چندین جشنواره و مسابقه کشوری و بین المللی در حوزه نقاشی و هنر کودکان و ترجمه و تالیف چندین مقاله و نوشتار در حوزه ی هنرهای تجسمی کودکان و ارایه در سایت ها و نشریات مختلف را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

وی همچنین بانی، دبیر و داور چندین جشنواره ی فرهنگی هنری استانی و منطقه ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =