«تله‌کام پلاس» با حضور ایرانسل افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام ۲۰۱۹)، امسال در بیستمین دوره خود، با عنوان «تله‌کام پلاس»، از روز سه‌شنبه ۲۶ آذر ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل در سالن ۳۸B پذیرای علاقه‌مندان است.

آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی، ارائه خدمات اینترنت پر سرعت همراه، معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه و پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان، از جمله بخش‌های مختلف غرفه ایرانسل در نمایشگاه «تله‌کام پلاس» است.

ایرانسل با ارائه سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، WiFi سازمانی، خدمات ابری و خدمات شهر هوشمند، آخرین دستاوردهای راهکارهای سازمانی خود در حوزه اینترنت اشیا را به نمایش می‌گذارد و در میزهای مختلف به پاسخگویی به پرسش‌های مشترکان در حوزه اینترنت پرسرعت نسل‌های سه و چهار (۳G و ۴G)، همین‌طور ارائه خدمات به مشترکانی که قصد تعویض سیم‌کارت خود به نسل‌های بالاتر را دارند و نیز معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه می‌پردازد.

«تله‌کام پلاس» از روز سه‌شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل در سالن ۳۸B پذیرای علاقمندان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =