گام بزرگ در صنعت الیگودرز / اشتغالزایی 1000 نفر در طرح تولیدی کاغذ

طرح بزرگ تولید کاغذ از سنگ با پیگیریهای مجدانه نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با سرعت در حال اجراست.

سید احمد موسوی : به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از جمله نمایندگان پیگیر و مثمرثمر استان لرستان خانه ملت است که در ایام وکالت مردم در بهارستان توانسته منشا خدمات و اجرای طرحهای توسعه ای بی شماری در شهرستان الیگودرز بوده است.

یکی از این گامهای بزرگ اشتغالزایی طرح { کربنات کلسیم} تولید کاغذ از سنگ است که در اردیبهشت ماه  امسال با حضور وزیر صنعت و معدن،استاندار لرستان ، دکتر خدابخشی و مدیران استانی و شهرستانی کلنگ زنی و بلافاصله عملیات اجرایی ساخت آن آغاز گردید و برخلاف سایر طرحهای راکد و متوقف استانی ، این طرح با پیگیری مجدانه دکتر خدابخشی هم اکنون بطور جد در حال ساخت می باشد .

اشتغالزایی 1000 نفر در زمان بهره برداری

باتوجه به نرخ آمار بیکاری الیگودرز و ضرورت احداث طرحهای اشتغال زا جهت جوانان ،این طرح در 3 فاز و با تولید 30 هزار تن کاغذ در سال و اشتغال زایی 1000 نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم در شهرک صنعتی الیگودرز بسرعت در حال اجراست .

فوندانسیون فاز نخس آن در حدود 100 درصد پیشرفت دارد حصارکشی اطراف طرح رو به اتمام است و سوله های فاز اول بزودی نصب می شوند و استقرار تجهیزات و تکنولوژی این صنعت در حال اجرا می باشد .

تامین کاغذ مورد نیاز کشور، کمک به محیط زیست ، عمر طولانی کاغذ، مقاوم در برابر آب و مواد شیمیایی و انعطاف پذیری و صرفه جویی ارزی و بکارگیری صدها نفر از جمله مزایای این طرح است که قرار است طبق زمان بندی اعلام شده از سوی شرکت ایمیدرو { هلدینگ دولتی} طی 18 ماه تکمیل و به بهره برداری برسد .

تحولی عظیم در صنعت استان با پیگیری محمد خدابخشی

بهرحال این طرح از مرحله پیشنهاد تا مرحله تصویب و اجرا توسط دکتر محمد خدابخشی نماینده شهرستان در مجلس دنبال شده و با راه اندازی آن تحولی عظیم و بی سابقه در صنعت استان بخصوص شهرستان الیگودرز رخ خواهد داد که قطعاً بعنوان کارنامه دکتر خدابخشی در ذهن افکار عمومی نقش خواهد بست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =