خط و نشان علی کریمی برای خطیر : آن آقا به استقلال برگردد من و بقیه بازیکنان نیستیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: آن آقایی که ادعایش آوردن استراماچونی است الان کجاست؟ آن قرارداد را چطور بستند، این اتفاقات ترکش‌های آن مدل بستن قرارداد است. اسمی از کسی نمی‌آورم چون همه می‌دانند چه کسی است ولی او سعی می‌کرد استقلال را نابود کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی پس از شکست ۲ بر یک استقلال مقابل ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران گفت: مستحق شکست نبودیم. در روزی که باید با نتیجه قابل توجهی می‌بردیم متاسفانه باختیم و روی اشتباه و دو ضدحمله گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: مسبب اتفاقاتی که این روزها برای باشگاه می‌افتد مدیریت گذشته باشگاه است. آن آقایی که ادعایش آوردن استراماچونی است الان کجاست؟ آن قرارداد را چطور بستند، این اتفاقات ترکش‌های آن مدل بستن قرارداد است. اسمی از کسی نمی‌آورم چون همه می‌دانند چه کسی است ولی او سعی می‌کرد استقلال را نابود کند. این آقا بدون هیچ رزومه‌ای به باشگاه آمد، آخر فصل گذشته سعی کرد بین بازیکنان و کاپیتان‌های تیم تفرقه بیندازد و الان هم می‌بینیم ول کن نیست و دنبال جمع کردن فالوور است.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص این موضوع که معاون پیشین باشگاه در ایتالیا با استراماچونی مذاکره می‌کند، تصریح کرد: اولین روزی که او دوباره به استقلال بیاید من و بقیه بازیکنان نیستیم چون هیچ کار مثبتی از او ندیدیم. الان از موقعی که آقای خلیل‌زاده سرپرست باشگاه شدند حس می‌کنیم که خیلی در تلاش هستند و با توجه به گرفتاری‌ها و مسئولیت‌های مهمی که دارد سعی می‌کند مشکل بازیکنان و کادرفنی را حل کند و امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات را حل کند. در هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی کردیم ولی خیلی امروز باختیم. دوباره بلند شویم و همه بازیکنان و هواداران پشت هم باشیم تا در ادامه فصل عملکرد خوبی داشته باشیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که شرایط استقلال برای بازی مقابل سپاهان در جام حذفی چطور است؟ خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در این یکی دو روز آینده تمرکزمان را روی بازی با سپاهان بگذاریم تا در جام حذفی که پای یک جام در میان است نتیجه بگیریم. به هواداران می‌گویم که ما هستیم و آنها سعی کنند که خیلی حمایت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال در نبود استراماچونی می‌تواند سپاهان را شکست دهد؟ اظهار داشت: درباره این موضوع نظری ندارم ولی شک نکنید که حضور استراماچونی برای ما خیلی مهم است.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =