برای شادی دل مردم مبارزه کنید

سایت فدراسیون فوتبال نوشت:رئیس فدراسیون فوتبال بعد از ظهر امروز در دوحه در جمع اعضای تیم ملی فوتبال امید حضور یافت.

مهدی تاج در این نشست خطاب با بازیکنان تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: باید شاکر باشید که فرصت حضور در تیم ملی فوتبال امید ایران را پیدا کرده‌اید و امروز نماینده یک ملت هستید. شما باید برای شادی دل مردم ایران با تمام وجود بجنگید و بدانید در چه موقعیت مهمی قرار دارید.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: پیروزی یا شکست در میدان ورزشی حاصل می‌شود اما مسئله مهم این است که با تمام وجود برای موفقیت و سربلندی کشور تلاش کنید. این تیم شایستگی موفقیت را دارد و من در صحبت‌هایی که با سایر روسای فدراسیون‌های آسیایی دارم می‌بینم تا چه حد به قدرت و توان تیم ما باور دارند. در واقع همیشه ایران را مدعی اصلی می‌دانند.

تاج همچنین گفت: فدراسیون با وجود همه مشکلات مالی با تمام وجود از تیم امید حمایت کرد و هرچه در توان داشتیم به کار گرفتیم. باز هم به تمام وظایف و مسئولیت‌های خودمان عمل می‌کنیم و تا آخرین لحظه حامی این تیم هستیم، تنها از شما یک انتظار داریم که از همه ظرفیت و توان خودتان استفاده کنید و با کمک و راهنمایی کادر فنی بتوانید در این رویداد مهم پیروز باشید.

در پایان این جلسه صمیمی که با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان و سعید دقیقی مشاور رئیس فدراسیون برگزار شد، حمید استیلی با قدردانی از حمایت‌های مجموعه فدراسیون فوتبال گفت:من از طرف همه اعضای تیم از  تاج و شکوری تشکر می‌کنم. این عزیزان در این مدت واقعا تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند و با وجود مشکلات مالی که در کشور وجود دارد و همه محدودیت‌های فدراسیون فوتبال از تیم تا اینجا حمایت کردند و باز هم حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =