آقابابایی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان چهارمحال و بختیاری شد

با برگزاری مجمع انتخابات، شهرام آقابابایی با رای اعضا برای ۴ سال به عنوان رئیس این هیات در چهارمحال و بختیاری منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان  ، ۱۵ عضو مجمع انتخابات هیات نابینایان و کم بینایان در این مجمع با ۱۴ رای موافق، شهرام آقابابایی را برای ۴ سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: یکی از سیاست های وزارتخانه، توسعه ورزش برای تمامی اقشار در جامعه است و در این مسیر محدودیت اعتبارات بزرگترین معضل پیش روی ما است.
حمید کریمی در این جلسه همچنین گفت: نیاز اصلی روشندلانف زیرساخت های اختصاصی در ورزش است که امیدواریم با ورود بخش خصوصی و حمایت های دولتی بتوانیم در این مسیر گام برداریم.
شهرام آقابابایی، رئیس هیات نیز در این مجمع گفت: سال ۱۳۹۶ در حوزه ورزش نابینایان و کم بینایان، سال پر مدالی بود و در سال ۹۸ نیز موفقیت هایمان با کسب مدال طلای مهناز محمدیان در دو و میدانی بانوان آغاز و سال خوبی داریم.
رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان از برگزاری رقابت های کشوری در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی، ترغیب خانواده های به ورزش، فعال کردن هیات های شهرستانی و .. از برنامه های سال آینده است.
گفتنی است در ادامه این برنامه از ۱۵ اععضو مجمع رای گیری بعمل آمد که شهرام آقابابایی با کسب ۱۴ رای به ریاست هیات منصوب شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =