چطور بلیط هواپیمای استانبول را ارزان تر بخریم؟

استانبول، شهری در ترکیه است که بخشی از آن در اروپا و بخشی دیگر در آسیا قرار دارد و شاید تنها شهری در جهان باشد که حد واسط دو قاره واقع شده است. این شهر زیبا و رنگارنگ سرشار از مردمی با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف است که به زیبایی در کنار یکدیگر به زندگی مشغول هستند.

اگر قصد داشته باشید تا به این شهر زیبا سفر کنید، حتما می دانید که بخش عمده ای از مخارج سفر شما را هزینه رفت و آمد تشکیل می دهد؛ بخصوص اگر قصد داشته باشید یک سفر سریع و راحت را از مسیرهای هوایی تجربه کنید. سفر با هواپیما مزایای خاص خود را دارد، آسایش سفر و سرعت بسیار بالا هر دو از ویژگی هایی است که قطعا ارزش صرف هزینه را دارد. با این حال، راه هایی وجود دارد تا بتوان حتی این هزینه ها را نیز کاهش داد. پس اگر به دنبال خرید ارزان بلیط هواپیما استانبول هستید، پیشنهاد می کنیم تا حتما راهکارهایی گفته شده در ادامه را مد نظر قرار دهید. در نظر داشته باشید برای رزرو تور استانبول همین حالا اینجا را کلیک کنید. 

برای خرید ارزان بلیط هواپیما استانبول از کجا شروع کنیم؟

برای خرید بلیط هواپیما کافی است سری به اینترنت بزنید تا قیمت بلیط های مختلف را با هم مقایسه کنید. بهترین روش این است که وب سایت های گردشگری معتبر را بررسی نمایید تا از قیمت ها و خدمات مختلفی که ایرلاین ها ارائه می کنند، مطلع شوید. البته همواره امکان تماس تلفنی با مجموعه های گردشگری معتبر نیز وجود دارد اما روش اول سریع تر و ساده تر است. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید، این است که دو نوع بلیط هواپیما برای سفر به استانبول وجود دارد: بلیط هواپیمای سیستمی و بلیط هواپیمای چارتری. قیمت بلیط هواپیمای سیستمی تغییر چندانی ندارد و معمولا ثابت است. می توان آن را از چند هفته قبل رزرو کرد و درصورتی که با خود کودک به همراه دارید، بلیط او نیم بها خواهد بود. درمقابل، بلیط هواپیمای چارتری ارزان تر است اما امکان سفارش آن از قبل وجود ندارد. این موضوع باعث می گردد تا نتوانید برای سفر به درستی برنامه ریزی نمایید. در این نوع بلیط هواپیما، قیمت صندلی بزرگسالان و کودکان برابر است اما هرچه به ساعت پرواز نزدیک می شوید، قیمت آن ها کاهش می یابد. از آنجا که در نزدیکی زمان پرواز قیمت این نوع بلیط به حداقل می رسد، به آن ها بلیط لحظه آخری نیز می گویند.

معمولا گفته می شود که بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از زمان پرواز است اما رعایت این نکته همه جا و همه وقت امکان پذیر نیست؛ پس با توجه به شرایط خود، نوع بلیط و زمان رزرو آن را تعیین نمایید. درصورتی که تصمیم دارید تا بلیط هواپیما خود را از نوع چارتری تهیه نمایید، حتما آن را از مراکز معتبر مانند وب سایت الی گشت تهیه نمایید چراکه در غیر این صورت ممکن است با یک هواپیمای بی کیفیت یا ساعات نامناسب پروازی برای سفر روبرو شوید.

در هنگام خرید بلیط هواپیما، کلاس پروازی را جدی بگیرید!

هر ایرلاینی برای پروازهای خود قوانین خاصی دارد و کلاس های پروازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بررسی آن ها و انتخاب مناسب ترین کلاس، متناسب سفر و شرایط شما می تواند هزینه ها را به طرز قابل توجهی کاهش دهد.

از دیگر نکاتی که می تواند در کاهش قیمت بلیط هواپیمای شما موثر باشد، فرودگاهی است که پرواز شما در آن به زمین می نشیند. بهتر است از قبل تحقیق کنید و ببینید که مقصد شما چند فرودگاه دارد؛ زیرا گاهی پرواز به سمت یک فرودگاه از دیگری ارزان تر است و با این ترفند می توان هزینه سفر را کاهش داد. یک راه دیگر نیز گوش به زنگ ماندن برای آگاهی از تخفیف هایی است که آژانس ها بر روی بلیط های خود اعمال می کنند اما این روش مانند خرید بلیط چارتری تنها در صورتی امکان پذیر است که برنامه شما برای سفر منعطف و قابل تغییر باشد. در غیر این صورت، ممکن است دیر به هتلی که رزرو کرده اید برسید یا حتی بدتر، آن را از دست بدهید. زودتر رسیدن هم هیچ دردی را دوا نخواهد کرد؛ بنابراین، حتما براساس شرایط سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. نکته مهم دیگر در زمینه خرید ارزان بلیط هواپیما این است که از پیش درمورد قوانین حمل بار مطالعه کنید. اگر به درستی با این قوانین آشنا نباشید، این احتمال وجود دارد که میزان باری که با خود حمل می کنید، بیش از حد مجاز باشد و به این ترتیب مشمول پرداخت جریمه حمل بار شوید؛ پس حتما این قوانین را از قبل بررسی کنید.

با مراجعه به وبسایت الی گشت می توانید بلیط های هواپیما استانبول را با اطمینان مشاهده و دریافت نمایید:

https://www.eligasht.com/tours/بلیط-هواپیما-استانبول/

مناسب ترین زمان سفر به استانبول را مشخص کنید

تقریبا همه ماه های سال برای سفر به استانبول مناسب است، اما بهترین زمان برای رفتن به این شهر می تواند بهار و پاییز باشد. در تابستان به دلیل سفرهای تابستانی خانواده ها و استقبال آن ها از سفر به این شهر باعث افزایش قیمت ها می شود. در نتیجه، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می توانند سفر خود را در فصول دیگر سال انجام دهند، می توانید در فصل های دیگر که قیمت ها کمتر است، به سفر بروید. برای مثال سفر به استانبول در پاییز این مزیت را دارد که علاوه بر هوای فوق العاده، شما را با حراجی های پاییزه و جشنواره های استانبول آشنا می کند.

اگر قصد دارید تا سال نو و تعطیلات نوروز را به استانبول سفر کنید، بهتر است از همین حالا اقدام به برنامه ریزی برای سفرتان کنید تا پیشاپیش، یک خاطره فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. در پایان، می توانید تخفیف های ویژه مجموعه گردشگری الی گشت را از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی این مجموعه پیگیری نمایید. همین حالا برای دریافت اطلاعات هتل های استانبول روی این لینک کلیک کنید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

۲۱۲۱

1

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345106