صدوهشتادویکمین جلسه علنی شورای کلانشهر کرج برگزار شد

در صدوهشتادویکمین جلسه علنی شورای کلانشهر کرج حواشی های مختلفی وجود داشت که از پس گرفتن لایحه دو فوریتی شهرداری توسط شهردار تا جروبحث عضو شورای شهر با شهردار از مهمترین حواشی این جلسه بود.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، در صدوهشتادو یکمین جلسه علنی شورای کلانشهر کرج هر هفته با حواشی مختلفی در راستای مدیریت شهری و مصوبات مختلف شهری روبرو است، این هفته نیز از این قائله مستثنی نبود.
در این جلسه از جمله لوایح مورد بررسی شامل درخواست صدور پروانه ساختمانی املاک دارای رای باغ و کاربری خدماتی با کاربری خدماتی با برخورداری از تراکم مسکونی مجاور با حفظ کاربری با اخذ بهای خدمات ناشی از افزایش سطح اشتغال و طبقات مازاد، واگذاری بخشی از پلاک ثبتی ملکی شهرداری که بصورت ساختمان می باشد به پلیس راهور ناجا، اصلاح و تغییر اساسنامه سازمان مدیریت آرامستان های کرج قانون های شهر داری بود.
در لایحه نخست که مربوط به صدور پروانه ساختمانی املاک دارای رای باغ و کاربری خدماتی با کاربری خدماتی با برخورداری از تراکم مسکونی مجاور با حفظ کاربری با اخذ بهای خدمات ناشی از افزایش سطح اشتغال و طبقات مازاد مخالف و موافقانی داشت که در نهایت با حذف بندهای کمیسیون ماده پنج و کاربری خدماتی این لایحه به تصویب رسید.
یکی دیگر از لوایح مطرح شده در این جلسه بحث واگذاری بخشی از پلاک ثبتی ملکی شهرداری که بصورت ساختمان می باشد به پلیس راهور ناجا بود که جر و بحث مختلفی بین مهدی حاجی قاسمی عضو شورای با شهردار کرج رخ داد.
مهدی حاجی قاسمی بعنوان مخالف تصویب این لایحه در این خصوص بیان کرد: من مخالف اهداء این بنا به پلیس راهور ناجا هستم، چرا که این ساختمان متعلق به مردم کرج است.
شهردار کرج اما اعتقاد داشت که این صحبت ها احساسی است و باید فنی با لوایح برخورد شود که در نهایت با دخالت رئیس شورا جر و بحث ها به اتمام رسید و لایحه با توافق حداکثری شورا به تصویب رسید.
از دیگر لوایح مطروحه در این جلسه اصلاح و تغییر اساسنامه سازمان مدیریت آرامستان های کرج قانون های شهر داری بود که در این خصوص نیز عباس زارع یکی از اعضای شورای شهر کلانشهر کرج خاطر نشان کرد: با توجه به تامی هزینه های سازمان های تحت نظر شهرداری در قالب های ماده ۵۴ و ۸۴ قرار گرفتند.
همچنین از دیگر موارد جلسه امروز پس گرفتن لایحه دو فوریتی ارائه شده شهرداری توسط شهردار بود که به دلیل اشتباه شهرداری نسبت به زمان ارائه این لایحه انجام شد و به این دلیل کمالی زاده از حاضرین عذرخواهی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =