آماده‌باش ۱۱۰۰ پایگاه امدادی برای امدادرسانی در حوادث جوی

فارس نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات از آمادگی ۱۱۰۰ پایگاه امدادی در نقاط مختلف کشور و آماده باش مراکز امدادی در استان‌های درگیر در حوادث جوی، خبر داد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره «تمهیدات این سازمان برای مواجهه با تغییرات آب و هوایی و امدادرسانی به مردم»، اظهار داشت:‌ بالغ بر ۱۱۰۰ پایگاه امدادی در محورهای مختلف کشور در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: ۵۷۰ پایگاه از این تعداد پایگاه ثابت هستند که امکان استراحت موقت برای مسافرانی که دچار حوادث جوی شوند را دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان داشت: تمام مراکز امداد و نجات در استان‌هایی که پیش‌بینی بارش برف و وقوع کولاک در آنها می‌شود در آماده‌باش قرار دارند.

سلیمی از تقویت انبارهای امدادی در استان‌های درگیر در حوادث جوی خبر داد و گفت: بالگردهایی برای امداد رسانی به این مناطق اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند با شماره ۱۱۲ که امکان ارتباط بدون سیم کارت نیز دارد، از نزدیکترین پایگاه امدادی اطلاع پیدا کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات  توصیه کرد: افرادی که قصد مسافرت دارند حتما بستن زنجیر چرخ را فرا گرفته تا در صورت نیاز مشکلی نداشته باشند.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =