ریشە‌کن شدن اعتیاد در گرو همکاری دولت و تشکل‌های مردمی است

استاندر کردستان گفت: ریشە‌کن شدن اعتیاد در جامعە در گرو تعامل و همکاری همە جانبە دستگاه‌های دولتی متولی و نهادها و تشکل‌های مردمی است.

بە گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم افتتاح مرکز نگهداری معتادین و کاهش آسیب زنان در شهرستان سنندج اظهار داشت: مرکز نگهداری شبانه زنان با ظرفیت ۲۰ نفر فعال شده و در راستای ارائه خدمات کاهش آسیب به زنان مصرف کننده مواد مخدر فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه این مرکز با همکاری شهرداری و با مجوز اداره کل بهزیستی استان آماده بهره برداری شده است، تصریح کرد: ریشه‌کن شدن معضل اعتیاد، همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها خصوصاً اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری موسسات غیر دولتی و خیرین را می طلبد.
مدیرکل بهزیستی استان نیز این مرکز را نخستین مرکز کاهش آسیب برای زنان معتاد در استان نام برد و افزود: در حال حاضر پنج مرکز کاهش آسیب در شهرستان سنندج و سقز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال سالیانه به ارائه خدمات کاهش آسیب می پردازند.
در ادامه مراسم استاندار کردستان از کمپ ناجی ویژه بانوان استان و مرکز نگهداری آقایان بازدید و از نزدیک با بیماران مقیم مرکز به گفتگو پرداخت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =