فکری برای ردصلاحیت‌ها کرده‌اید؟ چرا پراید ۶۵ میلیون تومان شد؟ /قول بدهیم به عقب برنمی‌گردیم/پاسخ کاربران خبرآنلاین به یک سوال

خبرگزاری خبرآنلاین از مخاطبان خود پرسیده بود که «از نظر شما رئیس‌جمهور در نشست خبری خود به چه سوالاتی پاسخ دهد؟»

به گزارش خبرآنلاین، کمتر از یک ساعت دیگر دومین نشست خبری حجت السلام و المسلمین حسن روحانی، برای پاسخ به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود. در همین راستا خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده است که «از نظر شما رئیس‌جمهور در نشست خبری خود به چه سوالاتی پاسخ دهد؟»

«چرا پراید شده ۶۵ میلیون؟»، «من یه جوون ۳۶ ساله ام. پول گذاشته بودم بانک برای وام مسکن اما با ۱۶۰ یا حتی ۲۴۰ میلیون چی میشه خرید؟ من چه امیدی داشته باشم به آینده؟»، «چرا وعده های اقتصادی محقق نشد و همه چیز بهم ریخت؟»، «در مورد تورم شب عید و گرانی در بازار خودرو و مسکن»، «چه سوالی و چه پاسخی. ما در ناز و نعمت زندگی می کنیم»؛ این بخشی از سوالات مخاطبان خبرآنلاین، از رئیس جمهور بود. 

تندروها در کمین هستند

انتخابات و موضوع ردصلاحیت محور برخی سوالات بود. فردی که نام خود را منتشر نکرده است، برای خبرآنلاین نوشت: «علت رد صلاحیت علی مطهری چه بود.» دیگری نوشته است: «به همدیگه قول بدیم به عقب برنمی گردیم، تندروها در کمینند، فقط با صندوق رای گرچه با حداقلها.»

فرهاد هم نوشت:« آخرین وضعیت همه پرسی و دفاع از حق انتخاب مردم برای انتخابات؟ (با توجه به اینکه مجلس آینده به احتمال زیاد در اختیار تندروها خواهد بود بایستی طرح های این چنینی به همین مجلس ارسال گردد).»

به فکر رضایت خلق خدا هم باشید

در این میان برخی کابران خبرآنلاین، حرف و سوالات متفاوتی از رئیس جمهور داشتند. به طور مثال علی نوشت: «من به عنوان یک ایرانی دوست دارم مقامات بالای کشورم را مردم دوست داشته باشند. چرا مقامات کشوری کاری برای حفظ محبوبیت و برخورد با تخربگران نمی کنند. این تخریبها مثل سم در افکار عمومی اثر می گذارد و ذهن ها و دل ها را چرکین می کند. لطفاً برای رضای خدا به فکر رضایت خلق خدا هم باشید. با تشکر.»

کاربر دیگری هم که نامش را منتشر نکرده است، نوشت: «چرا از بدیهیات زندگی محرومیم؟»

مشروح نظران کاربران خبرآنلاین را اینجا بخوانید.

۲۷۲۱۵ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353224

برچسب‌ها