۹۵ درصد فضاهای ورزشی و فرهنگی شهرداری تبریز خالی است

شهردار تبریز تأکید کرد: ۹۵ درصد فضاهای ورزشی و فرهنگی شهرداری تبریز خالی است، در حالی که اهالی تئاتر دنبال مکانی برای تمرین هستند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز ؛ ایرج شهین باهر در آیین تجلیل از عوامل اجرایی مسابقات جام پرچم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز اسم سردار عزیزمان ورد زبان کودکان شده و عظمت سردار در بین ۳۴۰۰ کودک ماندگار شده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی شهروند سالم، فکر سالم و اقدام سالم تربیت می‌شود و ما معتقدیم انسان ورزشکار خواسته یا ناخواسته از برخی ناهنجاری‌های اجتماعی دوری می‌گزیند.

وی، بهترین سلاح مبارزه با مشکلات اجتماعی را ورزش عنوان کرد و افزود: فرد ورزشکار مجبور است که اخلاق ورزشی و مرام پهلوانی را یاد بگیرد و این باعث می‌شود کسانی که در بین آقایان و بانوان ورزشکار هستند، از بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی دوری کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما برای کمپ ماده ۱۶ که ویژه نگه‌داری از بیماران مبتلا به اعتیاد مواد مخدر است، ماهانه نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کنیم و می‌دانیم که با گسترش ورزش، هزینه‌های ما در این حوزه کاهش می‌یابد.

شهردار تبریز عملکرد مسئولین اجرایی مسابقات جام پرچم را باقیات صالحات دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر زحمت برگزاری مسابقات جام پرچم را کشیده‌اید، مطمئن باشید کار ثوابی کرده‌اید؛ هر کودکی که از این مراسم تأثیر پذیرفته و ادامه فعالیت داده و زندگی سالم و خانواده تشکیل دهد، شما در آن سهیم هستید. هر فعالیتی در حوزه فرهنگ و ورزش را سرمایه‌گذاری برای آینده دانست و افزود: تمام امکانات شهرداری در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری در اختیار شهروندان قرار دارد و مطمئن باشید آثار این سرمایه‌گذاری برای همه نمایان خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =