معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد

خانپور گفت: با پیگیری های مستمر و تلاش مضاعف جمالی پور استاندار قزوین و حمایت ویژه دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین به همراه استاندار قزوین در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اعلام این خبر گفت: در هنگام راه اندازی شهرک صنعتی کاسپین، طول مسافت تا تهران به صورت زمینی اندازه گیری شد و در آن هنگام فاصله شهرک کاسپین تا میدان فردوسی بیش از ۱۲۳کیلومتر بود. اما با آیین نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید که اخیرا وضع شده بود این مسافت؛ هوایی مدنظر قرار داده شد و شهرک صنعتی کاسپین درون شعاع هوایی قرار گرفت.
وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های مستمر و دلسوزانه "جمالی پور" استاندار قزوین و برگزاری جلسات مختلف با مسئولان کشوری علی الخصوص دکتر رحمانی وزیر صمت و دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین به تصویب رسید.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذارانی که در شهرک صنعتی کاسپین سرمایه‌گذاری کرده بودند، از ابتدا با علم به معافیت‌های مالیاتی هفت ساله فعالیت خود را آغاز کردند و چنین آیین‌نامه‌ها و تبعیض‌هایی حقوق مکتسبه آنها را زیرپا می گذاشت که خوشبختانه این شهرک از این آئین نامه خارج شد و مشمول هفت سال معافیت مالیاتی می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =