مدیر باشگاه شهر خودرو: می‌خواهند یک تیم دیگر قهرمان شود!

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو گفت:معاونت حقوقی باشگاه ما مدارکی دارد که آقای نورشرق بدون هیچ سندی رأی داده‌اند و ما را محکوم کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد حمیداوی بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در مورد بازی حرفی نمی‌زنم ما فردا صبح در مورد پرونده‌مان پیگیری می‌کنیم و معاونت حقوقی باشگاه ما مدارکی دارد که آقای نورشرق بدون هیچ سندی رأی داده‌اند و ما را محکوم کرده‌اند اگر حرفی بزنیم هواداران تیم پرسپولیس ناراحت می‌شوند، روز قبل از بازی این اتفاق برای ما افتاده است.

وی افزود: باشگاه نساجی برای این شکایت از تیم ما حق دادرسی را پرداخت نکرده است. بدون پول دادرسی ما را محکوم کرده‌اند و اگر این صحت داشته باشد من فراتر از فدراسیون می‌روم و آنجا با آقای نورشق صحبت می‌کنم.

حمیداوی در خصوص اینکه دست‌های پشت‌پرده باعث شکست تیمش شد، عنوان کرد: من نمی‌دانم دست‌های پشت پرده بوده یا نبوده است. چیزی که می‌دانم این است که این یک اتفاق کذب بوده است. آقای نورشق اصلاً از ما توضیحات نخواسته‌اند من از آقای میثاقی (فوتبال برتر) می‌خواهم که من و آقای نورشق را روی خط بیاورند تا در این باره با هم صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو اظهار داشت: تاکنون در این خصوص هیچ اتوماسیونی به ما نشده است و آقای نورشق یک کذب را در برنامه زنده اعلام کرد. ما در روز هشتم قرارداد را فسخ کردیم و نهم قرارداد را ثبت کردیم.کمیته تعیین وضعیت گفته است ما مشکوک به این هستیم که چون زمان کم بوده است ما قبلاً با بازیکن صحبت کرده‌ایم. 

وی در خصوص رقم جریمه تیمش گفت: من از آقای نورشق می‌خواهم اگر تاکنون رقم 8 میلیاردی برای جریمه در فوتبال ایران داشته‌ایم، اعلام کنیم. فقط آنها یک کاری می‌خواستند انجام دهند که این دو بازیکن ما روبه‌روی پرسپولیس بازی نکنند که موفق شدند.

حمیداوی در مورد سرمربی تیمش گفت: آقای سرآسیایی پتانسیل فوتبال استان‌مان هستند اگر گواردیولا هم بود با سه مصدوم و دو بازیکنی که آقای نورشق به عمد محروم‌شان کردند نمی‌توانست پیروز شود  و من در مجموع از آقای سرآسیایی راضی هستیم.

وی در خصوص مشکل کمیته وضعیت با تیم شهرخودرو اظهار داشت:  آنها با تیم ما مشکلی ندارند قرار است کسی دیگری قهرمان شود. من به هواداران پرسپولیس و استقلال احترام می‌گذارم. چیزی که مهم است این است که ما فردا تا قبل از ساعت 12 پیگیری می‌کنیم که چگونه ما را بدون پرداخت حق دادرسی محکوم کردند.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو افزود: به قوه قضاییه مراجعه کنید و در تمام دادگاه‌های جهان بروید اگر از کسی شاکی شویم بدون پرداخت حق دادرسی نمی‌توانم شکایت کنیم. ما باید 240 میلیون تومان پرداخت کنیم تا شکایتی که هیچ هزینه دادرسی برایش پرداخت نشده را شکایت کنیم.

۴۱۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =