۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
تهران صاحب باغ پروانه‌ها می‌شود

شهردار منطقه ۱۷ تهران از احداث باغ پروانه‌ها در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران درباره تمهیدات شهرداری این منطقه جهت مقابله با کرونا، گفت: بررسی پرونده‌های جاری در شهرداری به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد تا با کاهش حضور اربابان رجوع، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به خوبی انجام شود. 

وی تأکید کرد: بنا بر دستور رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهردار تهران، همه ملاقات‌های مردمی شهروندان با شهرداری تا پایان سال لغو است و این مسئله از طریق مجازی و یا خدمات تلفنی انجام می‌شود. 

شهردار منطقه ۱۷ تهران به کاشت درخت امید در بیمارستان ضیائیان اشاره کرد و گفت: شهروندان مطمئن باشند عوامل شهرداری در همه حوزه‌ها در کنار مردم هستند و به طور متناوب، ساختمان‌های پرتردد و مراکز درمانی و اماکن عمومی را ضدعفونی می‌کنند.  

کلهری خاطرنشان کرد: نهال امید در محوطه بیمارستان ضیائیان غرس شد که علاوه بر تقدیر از زحمات کادر درمانی، برای بیماران درگیر با این ویروس نیز امیدبخش باشد. 

وی در ادامه از انجام برنامه‌ها برای احداث باغ پرندگان در منطقه ۱۷ خبر داد و گفت: این باغ محل نگهداری و نمایش گونه‌های منحصر به فرد پروانه‌های ایرانی و خارجی خواهد بود. 

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت:‌ مطالعات این پروژه در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است و پروانه‌های زنده و خشک در این باغ جهت نمایش به مردم مکانی را اختصاص به خود خواهند داشت. 

کلهری گفت: تلاش می‌کنیم که پیوست‌های زیست‌محیطی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در قالب این پروژه نیز اجرایی شود.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =