۱ نفر
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
پنجمین دور ضدعفونی خیابان‌های اراک

ایرنا نوشت: معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: این کلانشهر در راستای مقابله با ویروس کرونا برای پنجمین بار در هفته اخیر ضدعفونی و گندزدایی شد.

«محمد عسگری» روز دوشنبه افزود: در این مرحله بیش از ۷۵ خودرو با ۶۰۰ نفر نیرو به کار گرفته شد و تمام نقاط شهری در سطح وسیع ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی بیان کرد: در این مرحله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و واحد اچ اس ایی ماشین سازی اراک حضور گسترده داشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ادامه داد: تاکنون و در مراحل مختلف گندزدایی و ضدعفونی کردن شهر اراک کشاورزان روستای مرزیجران این شهر تجهیزات کشاورزی خود را به صورت رایگان به کمک آورده‌اند و حتی هزینه سوخت را نیز خود تقبل کرده‌اند که این جای تقدیر دارد.

عسگری تصریح کرد: در پنجمین مرحله از ضدعفونی و گندزدایی کلانشهر اراک بیش از ۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده شد و فرمول و نحوه ضدعفونی هر مکان متفاوت است که با نظر دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

وی گفت: پاکبانان و نیروهای خدمات شهری شهرداری اراک تلاش‌های بی وفقه و شبانه‌رزوی در راستای ضدعفونی و گندزدایی شهر دارند و تلاش آنها کمتر از پرستاران، پزشکان و کادردرمانی نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک افزود: به احتمال زیاد ششمین مرحله گندزدایی و ضدعفونی شهر اراک از فردا شب (سه‌شنبه) اجرایی می‌شود.

بر اساس آخرین آمار، ۳۳۵ بیمار در استان مرکزی تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =