باید با عزمی جدی برای مقابله با بیماری کرونا در جامعه تلاش کنیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مقابله با شیوه ویروس کرونا نیازمند همکاری و همراهی مردم و مسئولان است و درراستا همه باید با عزمی جدی برای مقابله با این بیماری در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در سفر یک روزه به شهرستان بیجار و در جلسه مشترک شورای تامین و جلسه ستاد مبارزه با شیوه بیماری کرونا شهرستان ضمن بیان اینکه امکان قرنطینه شهرستان مقدور نیست و اساسا فایده ای ندارد و در شهرستانهایی که اجرا شده عملا موفق نبوده است، اظهار داشت: بایستی از طریق ائمه جمعه و جماعت و معتمدین و توده های مردم اطلاع رسانی عمومی صورت پذیرد.
وی افزود: تمام بیجاریهای خارج از شهرستان از اقوام و فامیلهای ساکنین شهرستان هستند لذا از خود مردم انتظار داریم به اقوامشان اطلاع رسانی و درخواست نمایند به شهرستان مسافرت نکنند.
خوش اقبال برمردمی کردن مبارزه با ویروس کرونا تاکید و ازتمام اقشار مردم شهرستان درخواست کرد که از حضور در مراسمات چهارشنبه سوری و شب عید و برگزاری مجالس عروسی و عزا ونیز برنامه جمعه آخر سال آرامستانها خودداری کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن تقدیر از زحمات ایثارگرانه کادر درمانی و پرستاران و پزشکان بیجاری در ادامه تاکید کرد: باید مبارزه با ویروس کرونا را مردمی و اجتماعی محور کنیم و همه سازمانها و ارگانها و توده های مردم در کنار حوزه بهداشت ودرمان قرار گیرند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به حضور مردم شهرستان در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: حماسه عظیم مردم بیجار در مشارکت ۵۸درصدی در انتخابات ستودنی است و باید قدرشناس مردم همیشه درصحنه شهرستان باشیم.
لازم به ذکر است معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه بازدید خود از شهرستان بیجار با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) بیجار در جمع پزشکان و پرستاران و کادر درمانی حاضر و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات شهرستان قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =