اهتمام هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان برای اجرای برنامه آستان مهربانی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هیئت‌امنای بقاع متبرکه و اعضای مراکز افق ماده اجرای برنامه «آستان مهربانی» در آستانه فرارسیدن سال نو هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی اظهار کرد: ابلاغیه اجرای برنامه «آستان مهربانی» جهت اجرا به بقاع متبرکه و مراکز افق ارسال شده و هماهنگی‌های لازم برای اجرای این برنامه صورت گرفته است.

وی افزود: 14 مرکز افق در استان سمنان مسئولیت اجرای این برنامه را بر عهده دارند و علاوه ب این مراکز در تعدادی از بقاع متبرکه دیگر نیز این برنامه توسط اعضای هیئت‌امنا اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بنا داریم حتی‌المقدور در خدمت به این قشر محروم و محترم، به شیوه اهل‌بیت عمل نموده، زحمت آمدن و گرفتن هدایا را از دوش نیازمندان برداشته و هدایا با کمال احترام و تلاش برای حفظ آبرو و شخصیت آنان، به درب منازل ایشان ارسال و تقدیم گردد.

حجت‌الاسلام عرفانی عنوان کرد: تمامی البسه‌ای که در اجرای این برنامه جمع‌آوری می‌گردد می‌بایست نو و سالم باشند و درصورتی‌که در فرهنگ پیرامونی بقعه‌ای اهدای لباس‌های دست‌دوم، عیب محسوب نمی‌گردد، اخذ و اهدای لباس‌های کارکرده و دست‌دومی که در حد نو می‌باشند بلامانع است.

وی گفت: در این برنامه از ظرفیت خادمین افتخاری و گروه‌های جهادی استفاده خواهد شد و تلاش می‌شود از محل کمک‌های خیرین و موقوفات منطبق بسته‌های مناسب و درشان نیازمندان تهیه و بین آن‌ها به روشی که اشاره شد توزیع شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =