۸۵۰میلیون ریال جریمه دو داروخانه متخلف در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ‏در صورتی که رسیدگی و صدور رای متقن، به موقع، سریع و قاطع باشد بخش عمده‌ای از تخلفات موجود در بازار تکرار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی استان غالب توان خود را صرف سلامت مردم قرار داده شده است چون این امری مهم و حیاتی است.
محمدی با بیان اینکه پس از شیوع کرونا، یک فضای نامطلوبی در رابطه با اقلام سلامت محور مانند ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دستکش های یک بار مصرف ایجاد شد، افزود: پس از این شرایط تعزیرات حکومتی با فوریت به ماجرا ورود کرد که مقارن با طرح ویژه نوروزی شد که هر ساله توسط سازمان اجرا و پیاده سازی می‌شود و امسال در ضمن آن طرح، این موضوع نیز در اهم دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: غالب توان تعزیرات حکومتی استان صرف سلامت مردم قرار داده شده است چون این امری مهم و حیاتی است و به همین جهت با گران فروشی و احتکار اقلام بهداشتی و سلامت محوری که در مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار می گیرند، به شدت و با اشد مجازات برخورد می‌کنیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با اشاره به مبارزه با سودجویان اظهار کرد: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با گران فروشی برخی از داروخانه ها و فروشگاههایی که لوازم پزشکی عرضه می کنند، مواجه شدیم.
او ادامه داد: آنها ماسک ها را که پیش از این  مصرف عمومی زیادی نداشتند با قیمت بسیار زیاد به فروش رساندند. در این خصوص دو پرونده در شعیه پنجم این اداره کل تشکیل و رسیدگی شد ومتخلفین به علت گرانفروشی ماسک و عدم ارایه فاکتور به بیش از ۸۵۰میلیون ریال جزا نقدی محکوم شدند.
محمدی گفت: رسیدگی، صدور و اجرا آرا در کمترین زمان و بدون فوت وقت انجام می‌گیرد و گشت های مشترک این اداره کل به همراه دستگاههای نظارتی ذی ربط بطور مستمر و روزانه در حال برگزاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =