قدردانی استاندار البرز از همراهی بخش خصوصی در دوره مبارزه با کرونا

نماینده عالی دولت در استان البرز از همراهی و تعامل دلسوزانه مدیر مجموعه اکومال برای بخشیدن اجاره بهای ۴۳ واحد این مجموعه در اسفند و فروردین و همچنین اختصاص رایگان ۳۰ بیلبورد از سوی واحد تبلیغاتی آوای ترمه و اعلام آمادگی باشگاه هنرمندان البرز برای کمک در مبارزه با کرونا، قدردانی کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی با بیان اینکه همراهی بخش خصوصی در این شرایط خاص بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، افزود: در این برهه حساس باید دست در دست هم بدهیم تا بتوانیم کرونا ویروس را شکست دهیم.
وی ادامه داد: اکنون مجموعه استان برای توقف شیوع کرونا بسیج شده اند که در این میان حضور متعصبانه و بدون چشمداشت بخش خصوصی نیز بسیار حائز اهمیت است.
شهبازی گفت: با توجه به ضرورت عدم حضور مردم در اماکن عمومی و تجاری، بسیاری از کسبه متحمل خسارت شده اند از این رو چنین اقدامات انسان دوستانه ای موجبات آرامش خاطر آنها را فراهم می آورد .
وی افزود: امید است سایه شوم این ویروس هر چه سریع تر با همراهی مردم و تلاش هایی که از سوی مسئولان صورت می گیرد، از سر مردم جمهوری اسلامی ایران، برداشته شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =