توزیع ۱۰ هزار پک بهداشتی توسط حوزه علمیه اردبیل

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل از توزیع ۱۰ هزار پک بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک در میان مردم خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل ؛ حجت الاسلام مهدی نوروزی در اردبیل اظهار کرد: پس از شیوع کرونا ویروس در استان اردبیل، طلاب و روحانیون در راستای خدمت‌رسانی و کمک برای مقابله با گسترش بیماری اعلام آمادگی کردند و هم اکنون نیز در حال انجام وظایف خود هستند.

وی افزود: تاکنون در استان اردبیل طلاب در بخش‌های ضدعفونی معابر و اماکن عمومی نقش داشتند و همه روزه در کنار دیگر مدافعان سلامت استان اردبیل در راستای مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند و این فعالیت طلاب تا ریشه کنی کرونا ویروس ادامه خواهد داشت.

مدیرحوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به اعلام داوطلبی روحانیون برای حضور در خط مقدم مقابله با کرونا، افزود: طلاب و روحانیون خود را در اختیار ستاد پیشگیری از کرونا قرار دادند و نسبت به حضور در بیمارستان‌ها نیز اعلام آمادگی کردند.

نوروزی بیان کرد: طلاب خواهران نیز در راستای رفع کمبود ماسک در استان اردبیل اقدامات گسترده‌ای انجام داده و با ایجاد کارگاه‌های کوچک خانگی اقدام به تهیه ماسک کرده‌اند.

وی گفت: حوزه علمیه استان اردبیل اقدام به تهیه و توزیع پک‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک، درمیان مردم کرده که این چنین اقدامات کماکان ادامه خواهد داشت و طلاب در کنار مردم خواهند بود.مدیراستانی حوزه علمیه اردبیل گفت: در کنار اقدامات میدانی برای مقابله با کرونا نباید از معنویات غافل شویم چرا که توکل به خداوند و ائمه سبب کاهش اضطراب و استرس و در نتیجه بهبود سیستم ایمنی می‌شود و قطعا با لطف و مرحمت خداوند این بیماری به زودی ریشه کن خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =