پیگیری فعالیت آموزشی مدارس غیردولتی از طریق اپلیکیشن مخصوص

مهر نوشت: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: از طریق اپلیکیشن مخصوصی کلیه فعالیت های آموزشی مدارس غیدولتی رصد می شود و مدارس غیردولتی بیش از مدارس دیگر پیگیری آموزش بچه ها در این روزها هستند.

مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در این رابطه که با توجه به مشخص نبودن زمان بازگشایی مدارس برخی والدین از پرداخت شهریه کامل مدارس غیردولتی و حتی سرویس مدارس گلایه دارند، گفت: اولاً شما می دانید که الگوی شهریه مشخص است و الان معلمی که دانش آموزانش تعطیل شده است کم کاری نکرده است بلکه شاید ساعاتی که با دانش آموزانش مشغول آموزش است بیشتر هم شده باشد.

وی ادامه داد: ما بارها اعلام کرده ایم که آموزش تعطیل نیست. مدیر و تمام ارکان مدرسه حتی در همین روزهای عید نیز مشغول هستند. مخصوصاً در مدارس غیردولتی این استمرار آموزش بیشتر رصد و پیگیری می شود.

زینی وند گفت: اپلیکیشنی را طراحی کرده ایم که در ریز فعالیت هر مدرسه در هر نقطه از کشور در این ایام قرار داریم. اینکه چند درصد به صورت آفلاین آموزشش می دهند و چند درصد به صورت آنلاین. موسسین باید همه مستندات خود را برای ما ارسال کنند ما در کمیته آموزش این فعالیت ها را رصد می کنیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ادامه داد: برگشت شهریه در این شرایط اصلاً منطقی نیست. درباره هزینه فعالیت های فوق برنامه و سرویس مدارس هم باید بگویم که در خصوص سرویس مدارس در حوزه دیگری تصمیمی گیری می شود و به صورت تخصصی هم انجمن اولیا و مربیان موضوع را پیگیری می کند و هر تصمیمی آنها بگیرند موسسین تابع آن هستند. اما در خصوص فعالیت های فوق برنامه باید بگویم ما دو مدل فعالیت فوق برنامه داریم. یک مدل آن زمانی است که دانش آموزان از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در مدارس می مانند و بیشتر هم فعالیت های درسی صورت می گیرد و بخشی هم که همه مدارس را شامل نمی شود و زمان ۱۴:۳۰ به بعد در مدارس است که برخی انجمن های اولیا و مربیان از اداره های آموزش و پرورش مجوزش را گرفته اند.

زینی وند گفت: ما گفته ایم حداکثر ۲۰ درصد شهریه را می توانند برای این موضوعات شهریه دریافت کنند حال شما تصور کنید که قار راست یک ماه از کل این ۲۰ درصد که رقم زیادی هم نمی شود محاسبه و به اولیا بازگردد. واقعاً ما امکان چنین محاسبات گسترده ای را نداریم.

وی در پایان بیان کرد: اگر ان شالله سال تحصیلی به اندازه‌ای یک ماه ادامه پیدا کند همین برنامه های اسفند اجرا می شود و به هیچ عنوان مدارس حق دریافت شهریه اضافه ای را برای آن یک ماه نخواهند داشت.

۲۳۵۲۳۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =