۰ نفر
۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
اجرای طرح کاهش فاصله اجتماعی در البرز

فردی با اشاره به استقرار تیم بازرسی در ۲۲ نقطه در محورهای ورودی استان گفت: طرح کاهش فاصله اجتماعی در البرز در قالب تعیین جریمه نقدی و اجرایی با هدف حفظ سلامت و ایمنی مردم اجرا می شود.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، « نورمحمد فردی» با اعلام آخرین وضعیت روند کنترل شیوع ویروس کرونا در البرز گفت: تمامی راه های ورودی به شهرستان های استان البرز در ۳۵ نقطه مسدود شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی البرز با اشاره به استقرار تیم بازرسی در ۲۲ نقطه در محورهای ورودی استان توضیح داد: به منظور حفظ ایمنی مردم استان البرز از ورود افراد غیربومی به روستاها و شهرستان های استان جلوگیری می شود.
وی با اشاره به به اینکه تیم آماده ای از فرمانداری ها، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل ثبت احوال، نیروی انتظامی و ..در نقاط معین کنترل فعال هستند توضیح داد: طرح کاهش فاصله اجتماعی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا با اعمال قانون در قالب توقف خودرو به مدت یک ماه همچنین مبلغ جریمه ۵۰۰ هزار تومان است.
وی با اشاره به پلمب اصنافی غیرضروری در صورت باز بودن توضیح داد: کم ترین هزینه خانه نشینی مردم در البرز است از این رو مردم موظف هستند تا قوانین مقرر شده را رعایت کنند.
گفتنی است، ۲ هزار وو ۲۶۰ بیمار مشکوک و قطعی به بیماری ویروس کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =