کاهش ۸۸ درصدی ورود به استان گیلان؛ مردم «روز طبیعت» در خانه بمانند

استاندار گیلان با اشاره به کاهش ۸۸ درصدی تردد در ورودی‌های گیلان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: هموطنان و مردم گیلان جهت قطع زنجیره کرونا در روز طبیعت در خانه بمانند.

به گزارش خبرآنلاین از گیلان ؛ارسلان زارع دراین چند روز خوشبختانه شاهد استقبال مردم از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یا کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان بودیم طوری‌که آمار ورودی‌ها به استان گیلان و تردد مسافران بیش از ۸۸ درصد کاهش یافت.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت در خانه ماندن مردم در روز طبیعت خاطرنشان کرد: هموطنان و مردم گیلان جهت قطع زنجیره ویروس کرونا، ۱۳ فروردین ماه که به‌عنوان روز طبیعت نامگذاری شده  همچون روزهای گذشته در خانه بمانند.

زارع اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یا کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا را در کشور و استان گیلان قابل قبول دانست و بیان کرد: این طرح به خوبی در کشور و استان گیلان اجرا شد طوری‌که میزان تردد مسافران و خودروها که جزو اهداف اجرای این طرح بود کاهش یافت.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه در این ایام از مجموع ۱۱۰ هزار واحد صنفی موجود در استان، ۴۷۶ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمپ شدند عنوان کرد: در این بین بسیاری از واحدهای صنفی و کاسبان همواره تابع قوانین و مقررات تعیین شده بودند و همکاری خوبی داشتند که از آنان تشکر می‌کنم.

استاندار گیلان، کاهش میزان مصرف سوخت را یکی از شاخصه‌ها و اثرات مثبت کاهش میزان تردد در استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: در سه روز گذشته و در مقایسه با مدت مشابه قبل با کاهش ۵۰ درصدی میزان مصرف سوخت روبه‌رو بوده‌ایم که یکی از اثرات مثبت کاهش تردد در گیلان به شمار می‌رود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه امیدواریم میزان همراهی مردم در روزهای آینده بیشتر شود تصریح کرد: برای قطع زنجیره ویروس کرونا لازم است که مردم گیلان روز طبیعت را نیز در خانه بمانند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =