انتشار اسناد ارتباط پنهانی شفر با دلال یک بازیکن خارجی

خبرورزشی نوشت: خبرورزشی از طریق منابع آگاه به مدارک بسیار مهمی دست یافت که حکایت از رابطه پنهانی وینفرد شفر با یک دلال مقیم اروپا دارد.

وینفرد شفر چند روز قبل در جریان گفت‌وگو با برخی از مقامات باشگاه استقلال مدعی شده بود دلیل ناراحتی‌اش از آن‌ها صرفاً عدم دریافت مطالبات نیست و بابت تهمت دلالی که پس از جدایی‌اش به او زدند و هیچ کدام از مدیران استقلال نیز به واسطه ادعای مذکور از او عذرخواهی نکردند، خیلی ناراحت است، چون با حیثیت ورزشی‌اش بازی شده است. در همین رابطه صبح دیروز خبر ورزشی از طریق منابع آگاه به مدارک بسیار مهمی دست یافت که حکایت از رابطه پنهانی وینفرد شفر با یک دلال مقیم اروپا دارد. اسناد و مدارکی که فعلاً به اسم امانت در اختیار ماست ولی در صورت لزوم تمام صداها و عکس‌های گرفته شده از روی مدارک را عرضه خواهیم کرد.

ارتباط پنهانی
وینفرد شفر در ماه‌های آغازین حضورش، مدیران باشگاه استقلال را به شدت برای جذب یک بازیکن به نام یازالده گومز ترغیب می‌کرد و حتی به نوعی آن‌ها را تحت فشار گذاشته بود. مهاجمی که مرد آلمانی روی عملکرد او نگاه بسیار مثبتی داشت، اما حالا اسنادی در اختیار خبر ورزشی قرار گرفته که نشان می‌دهد میان شفر و مدیر برنامه‌های یازالده ارتباطات پنهانی وجود داشته و آن‌ها با همدیگر در تماس بودند. نکته مهم اینجاست که اساساً در فوتبال روز جهان، سرمربیان ارتباطی با ایجنت‌ها ندارند و این کارها باید توسط معاونان باشگاه انجام شود ولی ظاهراً شفر طور دیگری عمل می‌کرده است. مدیریت برنامه‌های یازالده برعهده شخصی به نام «فراس علی» بود که در کشور جمهوری چک و شهر پراگ زندگی می‌کرد. شفر در گفتگو با این دلال شرایط برای استقلالی شدن یازالده را بررسی کرده بود. نکته جالب توجه اینکه هنگام حضور شفر در استقلال، یک دستیار اهل جمهوری چک به نام جیری ساناک هم او را همراهی می‌کرد ولی در فصل دوم دیگر حاضر به ادامه کار با پیرمرد آلمانی نشد!

مهاجمی که مرد آلمانی روی عملکرد او نگاه بسیار مثبتی داشت، اما حالا اسنادی در اختیار قرار گرفته که نشان می‌دهد میان شفر و مدیر برنامه‌های یازالده ارتباطات پنهانی وجود داشته و آن‌ها با همدیگر در تماس بودند.

فقط ۲ بازی؟
اسنادی که ما در اختیار داریم، نشان می‌دهد سرمربی اسبق استقلال حداقل طی دو مقطع با فراس علی یعنی همان مدیر برنامه‌های یازالده گومز صحبت کرده است. شفر در گفت‌وگوی اول تأکید می‌کند: «بسیار سخت است بازیکنی را به استقلال آورد که فصل قبل فقط دو بازی انجام داده و فقط چهار گل زده است. این کار بسیار سختی است ولی من (شفر) آن را انجام می‌دهم. تمام سعی خودم را می‌کنم تا انجام شود. لطفاً در این رابطه یک نامه بنویس.»‌

می‌خواهند مرا بکشند!
مذاکرات برای آوردن گومز به تهران انجام می‌شود و استقلال بابت جذب این بازیکن البته برای مدت ۱,۵ فصل پیشنهادی به ارزش ۶۷۵ هزار دلار ارائه می‌کند. رقمی که در نوع خودش بسیار قابل توجه بوده و با این پول می‌شد بازیکنانی به مراتب باکیفیت‌تر را جذب کرد! در همان اوصاف، خبر ورزشی طی گزارشی عملکرد یازالده طی فصول گذشته را رسانه‌ای می‌کند و همین مسئله باعث انتقاد تعدادی از مدیران باشگاه و هواداران استقلال از سرمربی وقت تیم می‌شود. شفر که وضعیت را نامناسب می‌بیند، دوباره با مدیر برنامه‌های این بازیکن تماس گرفته و این بار خطاب به او می‌گوید: «ببین، یک روزنامه‌نگار تمام اطلاعات یازالده را درآورده و منتشر کرده است. حالا دیگر خیلی راحت است که در مورد بازیکنان اطلاعات دقیقی کسب کنند. فقط دو بازی و فقط چهار گل! اینجا همه می‌خواهند مرا بکشند. این کار (استقلالی شدن یازالده) خیلی خیلی سخت است. امیدوارم با من صادق بوده باشی.»

پاسخ به شفر
یک مقام آگاه در مورد این ماجراها که اتفاقاً با خود شفر هم بارها برخورد داشته است در واکنش به اسناد و ادعاهای مطرح شده توسط خبر ورزشی به همکارمان گفت‌: نمی‌خواهیم گذشته را دوباره کالبدشکافی کنیم ولی شفر حرف‌هایی زده که می‌تواند برای خودش بسیار گران تمام شود. بهتر بود اصلاً وارد این وادی نمی‌شد. نکته تأسف‌آور اینکه گومز در آزمون‌ها مردود شد و به دلیل مصدومیت نامش اصلاً وارد لیست استقلال نشد!

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =