ارائه گزارش های روزانه اداره کل راهداری فارس در حوزه اقدامات مقابله با کرونا

پروین حقیقی گفت: فاصله گذاری فیزیکی، تب سنجی نیروها، ضد عفونی آسانسورها و ... از دیگر مواردی است که اداره کل راهداری فارس برای مقابله با کرونا انجام می دهد و گزارش روزانه را نیز برای کمیته «مدیریت پایش مقابله با کرونا» ارسال می کند.

به گزارش خبرآنلاین از فارس ؛«سعید پروین حقیقی» با اشاره به اقدامات درون سازمانی که اداره کل راهداری فارس برای مقابله با کرونا در پیش گرفته است، گفت: انجام برنامه های بهداشتی و آموزشی مستمر برای مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده و به اجرا در می آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: بر این اساس و طبق موازین بهداشتی اعلام شده، تمامی ساختمان های مربوط به اداره کل راهداری در استان مورد ضد عفونی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در حوزه ضد عفونی، همچنین ماشین آلات سنگین و سبک، مجتمع های خدماتی و بین راهی مربوط، توزیع بسته های بهداشتی برای کارکنان و غیره به طور مستمر به انجام می رسد.

پروین حقیقی از در نظر گرفتن برنامه دورکاری در اداره کل راهداری استان خبر داد و بیان کرد: بر اساس حفظ سلامت کارکنان و طرح افزایش پلکانی حضور کارمندان، ۲ سوم نیروها و به صورت گردشی در محل کار حاضر می شوند.

وی ادامه داد: فاصله گذاری فیزیکی، تب سنجی نیروها، ضد عفونی آسانسورها و غیره از دیگر مواردی است که برای مقابله با کرونا به کار گرفته شده است و گزارش عملکردهای این حوزه به صورت روزانه به کمیته «مدیریت پایش و نظارت بر مقابله با کرونا» هم ارسال می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به ارائه آموزش های لازم برای مقابله با کرونا، گفت: به کارکنان خدماتی در پایانه های مسافربری و نیروهای ستادی و ... نیز تمامی آموزش های لازم ارائه شده است تا شاهد کاهش و قطع زنجیره انتقال این ویروس باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =